Toon posts:

USB werkt niet meer normaal wel in safe mode

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Verwijderd

Topicstarter
Mijn vraag

Ik heb een msi b85-g43 moederboard geinstaleerd. Nu werkt alles behalve mijn USB 2.0 en 3.0.
Gekke is als ik in safe-mode opstart werkt alles gewoon. Geeft ook geen problemen aan bij apperaatbeheer.

Relevante software en hardware die ik gebruik

Windows 7 / msi b85-g43 moederboard / Geforce GTX960
...

Wat ik al gevonden of geprobeerd heb

Bios settings staan allemaal goed volgend de manual
In safe mode kan/mag ik geen drivers intstaleren vis de DVD van MSI
In "normal mode" in een andere USB stoppen werkt ook niet.

Alle reacties

Verwijderd

https://www.msi.com/Mothe...G43.html#down-driver&Win7 64
Neem aan dat je 64 bits Windows hebt. Hierbij staat in ieder geval de USB 3.0 Driver. Werkt dit niet, dan kun je de Chipset driver proberen (onderaan). En anders een beetje klooien bij apparaatbeheer door de USB devices daar te deïnstalleren en weer opnieuw installeren, of juist via daar de gedownloade driver handmatig selecteren en installeren. Vergeet je computer niet opnieuw op te starten na het verwijderen en weer installeren van de drivers.

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 08-03-2016 22:00 ]

Verwijderd

Heb je een schone installatie van Windows gedaan na het vervangen van het moederbord?

• nelizmastr
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 12:30

nelizmastr

Goed wies kapot

Verwijderd schreef op dinsdag 08 maart 2016 @ 22:42:
Heb je een schone installatie van Windows gedaan na het vervangen van het moederbord?
Dit. Win7 kan niet echt omgaan met mobo vervangen. Altijd schoon installeren en dan de 20494747758 updates weer installeren :P

I reject your reality and substitute my own - R7 5800X3D - B550M PG Riptide - 32GB Ballistix DDR4-3600 @ C15 - RX7800XT - V750 Gold

Verwijderd

Topicstarter
Ja inderdaad clean install maar doen dan... oh well...

Thanks for the replys

• sypie
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
Je hebt een back-up dus dat zou het probleem niet moeten zijn. Een windows opnieuw installeren en updaten is op zich het werk niet. Het zoeken van alle laatste drivers is vaak een uitdaging.
Pagina: 1