Toon posts:

Welke portable speaker raden jullie mij aan.

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Hallo.

Ik hoop dat mijn vraag hier aan het juiste adres is. Zo niet mijn excuses.

Ik ben opzoek naar een portable speaker waar ik mijn telefoon mee kan verbinden via bluetooth. Nu ben ik vandaag eens bij de mediamarkt gaan kijken maar ik kan helaas geen keuze maken en dus vroeg ik me af of jullie mij konden helpen.

Mijn budget is +/- 80 euro, ik wil de batterij duur graag zo hoog mogelijk (natuurlijk), en wil ook zuiver en mooi geluid. Ik luister het meest naar dance muziek. maar ook Drum & Bass, Hip-Hop, klassiek en nog wat meer.

Het zou mooi zijn als ik mijn telefoon op kan laden via de speaker maar dat is absoluut niet persee nodig.

Zelf dacht ik in eerste instantie aan de volgende speakers.
- JBL flip 2 (lage accuduur) en de JBL flip 3 (boven budget)
- De Philips BT 6000b {http://www.mediamarkt.nl/nl/product/_philips-bt6000b-12-zwart-1375853.html}
- Sony srx x2

Hopelijk heeft een van jullie ervaring op dit gebied en kan deze persoon mij helpen.

Alvast bedankt!!

Overigens ben ik niet van plan om een speaker tweedehands aan te schaffen, ik heb weinig goede ervaringen met marktplaats en dergelijke. :F

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 08-03-2016 20:53 ]

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Imperial_Master
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 19-09 13:12
Weet niet hoe hard je aan je budget vast wilt blijven houden, maar de Ultimate Ears Boom 2 bevalt hier prima!

Deze speaker is echt goed over nagedacht, ontworpen voor buiten waterbestendig, stevig; te koppelen met meerdere om het geluid te 'versterken' danwel in stereo te krijgen; via een app op je mobiel in te stellen qua EQ etc etc

Daarnaast prima accuduur, kekke kleurtjes en echt een heel prima geluid

Zie dat de witte nu redelijk bij jouw budget in de buurt komt: http://tweakers.net/product/459173/ultimate-ears-ue-boom-2/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YoshiBignose
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 12-09 14:51
Doorsparen voor de bose mini.... heb dat ding al jaren en iedere keer verbaast mij het geluid weer. Kan via aux of bluetooth aangesloten worden. Echt heb veel mensen gezien met andere portable speakers en mijns inziens is dit de beste prijs kwaliteit. De bass is soms wat te aanwezig voor mij (is ook afhankelijk van de ondergrond), maar volgens mij luister jij wel het juiste genre ervoor.

[ Voor 5% gewijzigd door YoshiBignose op 08-03-2016 21:50 ]

Facts don't care about your feelings

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Audione0
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 07:50

Audione0

Strijdt der titanen

Cambridge audio go V2 (iets duurder) is een leuk alternatief.. Of de Cambridge audio g2 (is rond de 100 euro en die kun je nog in stereo zetten ook als latere upgrade.

Ryzen 9 7950x3d / Asus Strixx x670E-E / Noctua NH-DH15 / 64GB Corsair Dominator 6000 / Crucial M500 – Samsung 990pro / MSI RTX 4070TI Super Gaming X Slim / Corsair RM1000x / Alles in een Fractal Define 7 Black gepropt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S1NN3D
  • Registratie: Oktober 2011
  • Niet online
Aankoopadvies topics krijgen een verhuizing naar CEA.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ja ik had de Bose mini 2 ook gezien inderdaad, maar vind 200 voor een speaker toch wel heel veel geld. Maar als ik het goed lees raden jullie mij dus aan om nog even door te sparen. De speakers die ik hierboven genoemd had zijn dus niet super?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NL_Scratch
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 12-09 12:14
Teufel heeft er ook een paar in het assortiment:

http://www.teufelaudio.nl/portable-bluetooth-speakers.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Zit er nu toch aan te denken om voor de Flip 2 te gaan. Dit omdat ik gewoon weg niet zoveel uit wil geven aan een speaker die ik alleen gebruik als ik met vrienden ga zitten of als ik een muziekje op mn kamer wil afspelen.

Twijfel alleen over de accuduur, is deze echt 5 uur of houd ie het wel langer vol?
Pagina: 1