[Dual Monitors] Fullscreen met 2 schermen

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TechMax
  • Registratie: Februari 2016
  • Laatst online: 23-05 10:52
Hallo twiekers,

Aangezien jullie nogal veel weten, is er vast wel iemand die hier iets over weet.

Ik speel mijn game fullscreen, maar ik wil wel browsen op mijn 2de monitor.
Is er een betere manier dan de game te minimaliseren?
(ik wist niet precies waar dit topic thuishoorde..)

Bedankt voor uw hulp,

Max

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Room42
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Weet jij niet veel dan? :?

Het zou wel handig zijn om wat eigen inzet te tonen (want je hebt vast al ergens gezocht, voordat je de vraag hier stelde), wil je het Maximale uit je topic halen. (Pun intended)
Vertel bijvoorbeeld over welke game het gaat. En waarom kun je niet op de 2e monitor gamen? Je kunt toch in het spel gewoon kiezen om 1 monitor te gebruiken. What about alt-tab?

Daarom, wees duidelijk in je vraagstelling.

"Technological advancements don't feel fun anymore because of the motivations behind so many of them." Bron

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mr_zippey
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 22-05 13:26
Ghehe die heeft net een account aangemaakt om deze vraag te stellen.. :)

Om ook maar een zinnig antwoord te geven: schakel 1 scherm in als primair en breidt je bureaublad uit naar de 2e. kan je daar je browser naar toe slepen en op je andere fullscreen gamen..

succes ermee

W211 E200K - GSF 600 Bandit '95 - GSF 1200 Bandit '04 - TDM 850 '00 - Svartpilen 401 '22 - Te koop: Yamaha TDM 850

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 159710

Soms niet functionerende andere manieren zijn d.m.v. Windowstoets > Alt Tab > minimalisering duwen.

Ideaal zullen (besturing(s))systeempjes waarmee spelletjes vensters uit(muizen) moeten ondersteunen.