Toon posts:

MS Train Sim: gaat iemand dat Sybex boek kopen?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Het leek mij wel leuk: een lekker dik boek over dit spel. Maar ik heb net een compleet hoofdstuk gedownload van de Sybex site. De Northeast Corridor wordt daarin behandeld (pagina 42 tot en met 71).

Pagina 42 en 43 is intro: grote platen, weining tekst.

Op pagina 46 t/m 47 wordt wat gebabbeld over de geschiedenis.

Vanaf 47 tot en met 51 wordt er allemaal verteld wat je onderweg ziet. Nou, daar heb ik geen boek voor nodig: dat zie ik dus onderweg wel.

Vanaf pagina 52 tot 71 worden alle activities op die track uitgelegd. Er wordt precies beschreven wat je moet doen. Maar ja, dat kan je ook in de briefing lezen. En de rest merk je vanzelf wel. Er staat tig keer: let op de snelheids restricites en zo. Ik kon er eigenlijk niets in vinden waarvan ik dacht: da's goed om te weten.

De meeste pagina's worden dus besteed aan de kant en klare activities. Je hebt hier niets aan als je activities van het net plukt. Alleen leuk voor die kant en klare activities, die je na een tijdje toch wel gezien hebt.

Niet veel soeps dus.

Er schijnt wel uitgebreide info over de editors in te staan, maar daar kon ik geen details over vinden. Wellicht staat daar hetzelfde in als in de Help files.

Heeft iemand dat boek al in handen gehad?

• ravw
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 12:57
Nee want dan had ik hem zeker wel gekocht hoor .. :)

Want ik wil me ook wel eens gaan verdiepen in de editor .

Systeem:AMD Ryzen 7 9800X3D ,RTX 5080 OC,FURY 64 GB DDR5-6000,ASUS TUF Gaming B850M-PLUS WIFI, SAMSUNG 990 EVO Plus 4 TB

Verwijderd

Weet iemand hoe het komt dat ik geen andere treinen zie?

Verwijderd

Op vrijdag 22 juni 2001 17:13 schreef Matt het volgende:
Weet iemand hoe het komt dat ik geen andere treinen zie?
Waarschijnlijk doe je 'Explore the route', dan zie je idd geen tegenliggers

• ravw
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 12:57
Op vrijdag 22 juni 2001 17:44 schreef Neobazz het volgende:

[..]

Waarschijnlijk doe je 'Explore the route', dan zie je idd geen tegenliggers
NEE maar wel doodlopende rails :( of wordt dat niet bedoeld met Tegenliggers.
(want ze liggen mij tevaak tegen die dingen .. :( ..

Maar al met al blijf het een leuk spel hoor :)

Systeem:AMD Ryzen 7 9800X3D ,RTX 5080 OC,FURY 64 GB DDR5-6000,ASUS TUF Gaming B850M-PLUS WIFI, SAMSUNG 990 EVO Plus 4 TB

• Speedy
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 06:59
Moet je ook goed met die wissels omgaan :P
Gaat mij ook mis hoor, tuf met die japanse trein door een station niks geen wissel omgezet, zit ik ineens op een rangeerspoort met 50mph ...... crash :P

Flickr | Lego collectie

Pagina: 1