Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

• poffin
  • Registratie: Februari 2016
  • Laatst online: 08-11 15:36
Ik zoek een?
Nieuwe oordoppen voor mijn iPhone, met microfoon functie en volumeregeling zoals de originele bijgeleverde Apple oordoppen dat heeft. (geen in-ear oordopjes)

Wat is je budget?
30 Euro maximaal

Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
Naar muziek luisteren, op de fiets/ov eigenlijk overal.

Wat heb je zelf al gevonden?
Ik heb nu een de bijgeleverde apple oordoppen, die ik overigens wel fijn vind maar die het nu wel langzamerhand begeven. Ik heb van sennheiser de cx 300 gevonden die goedkoop is maar helaas wel in ear en dat gebruik ik liever niet.

Ik wil graag nieuwe oordoppen kopen met microfoon functie omdat ik er ook tijdens het bellen gebruik van maak en met volumeregeling/skip functie.

Ik overweeg nu gewoon om nieuwe apple oordopjes te kopen, maar als jullie betere suggesties met mijn eisen en budget hebben dan hoor ik het graag. Ook zie ik in de pricewatch dat er apple oordopjes worden aangeboden voor 15 euro? zijn dit neppe oordopjes of is het nu echt zoveel goedkoper geworden dan vroeger. Ik kan me herinneren dat originele apple oordopjes minstens 30 euro kostten.

Alvast bedankt!

• FeaR
  • Registratie: Maart 2007
  • Nu online

FeaR

In GoT we trust

Oordopjes vallen onder Mobile aangezien ze voor mobiel gebruik zijn.

CEA > MAA

Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.

Verwijderd

De Sennheiser CX300 II zijn de beste oordopjes die je voor €30 kan kopen .Kreeg 5/5 op het Engelse whathifi.com.

• poffin
  • Registratie: Februari 2016
  • Laatst online: 08-11 15:36
klopt dit is echter niet wat ik wilde, want: in ear oordopjes, geen volumeregeling/afstandbediening functie zoals de iphone oordopjes dit hebben