Toon posts:

Videokaart plaatsen

Pagina: 1
Acties:
  • 222 views

Vraag

Verwijderd

Topicstarter
Mijn vraag
Of ik deze videokaart upgrade erin kan doen.

Ik heb een M4ABBTD-M EVO moederbord en heb hier een videokaart liggen AMD RADEON 7700 series. Kan ik deze videokaart erin doen?

Alle reacties

• Badboy2161
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 27-01 20:30
Ooit gehoord van Google?

• Elmo_b
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 29-01-2025
ja dat kan, als er geen andere gpu op die plek zit :+ :+

en wat voor voeding heb je?
juiste aansluitingen en sterk genoeg (kwaliteit)?

Verwijderd

Topicstarter
ik heb geprobeerd om het in google te zoeken. maar kom er niet helemaal uit.

- 450 watt voeding
- zit een onboard video kaart nu. er is plek voor pci-e 16x waar op het moment niks in zit.

• Room42
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Verwijderd schreef op dinsdag 08 maart 2016 @ 18:22:
ik heb geprobeerd om het in google te zoeken. maar kom er niet helemaal uit.
Iedereen kan toch googlen? Gewoon in dat lege balkje typen. Vaak vanzelf en anders na een Enter krijg je de zoekresultaten te zien. Anders even Bing.com of Yahoo.com proberen, maar die werken hetzelfde.

Het zou wel helpen als je het typenummer goed invult: M4A88TD-M EVO en je videokaart even goed specificeert. 7700-series is te breed. Welke is het precies?
- 450 watt voeding
Ja maar wat voor voeding? Merk + type! En heeft deze de juiste aansluitingen vrij die ook op je videokaart moeten?
- zit een onboard video kaart nu. er is plek voor pci-e 16x waar op het moment niks in zit.
En als je alles al hebt... waarom probeer je het dan niet gewoon?

Nou ja! Check dan gelijk ff mijn V&A! 🛒
"Technological advancements don't feel fun anymore because of the motivations behind so many of them." Bron

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 15:09

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

Dit schiet niet op. Dicht.

sneijdor, zoals je ziet willen mensen je best helpen, maar we hebben geen glazen bol en kunnen niet alle dingen raden die jij ons niet vertelt. Bovendien geldt input >= output. Als je een goed antwoord verwacht is het doorgaans noodzakelijk een duidelijke en volledige beschrijving van de situatie te geven, incl wat je zelf al geprobeerd hebt en wat er toen gebeurde. Zonder dat blijft het gokwerk en is de kans groot dat tips van anderen de plank misslaan.

Voor de volgende keer allicht even goed doorlezen:

Het algemeen beleid #quickstart

[ Voor 35% gewijzigd door dion_b op 08-03-2016 20:05 ]

Oslik blyat! Oslik!

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.