Nummers in plaats van namen weergegeven bij gebeld worden

Pagina: 1
Acties:
  • 1.277 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Denman87
  • Registratie: Januari 2016
  • Laatst online: 12-02 21:50
Hallo

Ik heb een vreemd probleempje....op mijn Motorola x style worden als ik gebeld wordt de telefoonnummers weergegeven ipv de namen....

Bij whatsapp ....contacten etc....staan alle namen er wel zoals het hoort..
Het betreft Android....kan iemand mij helpen...?

Bedankt gr dennis

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• endness
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 09-07 15:15
Ik kan je niet helpen, maar met zo'n topictitel trek je ook niet echt mensen aan die dat wel zouden kunnen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Badboy2161
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 10-07 12:47
Zoals Endness al aangeeft, zou ik zelf wat meer onderzoek doen voordat je voor hulp gaat roepen.

Wat voor versie van Android draai je?

Heb je google al geraadpleegd?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Room42
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Waardeloze titel en openingspost, Dennis :)

Daarbij, "Android" is nogal breed. Vertel liever welke telefoon je het en welke Android versie precies. En heb je een custom ROM en/of root-rechten? Wat heb je al geprobeerd?

Steek even wat meer tijd in je post, dat toont wat meer respect. Wij zitten hier niet betaald op jouw vraag te wachten, hè. Wij zitten hier voor de lol :)

"Technological advancements don't feel fun anymore because of the motivations behind so many of them." Bron

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soldaatje
  • Registratie: Juni 2005
  • Niet online
Hmm, zoiets heb ik ook gehad, ik had iets veranderd in mijn contactpersonen, contacten waren niet zichtbaar.

[ Voor 40% gewijzigd door Soldaatje op 08-03-2016 17:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Room42
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Misschien heeft ie de app-rechten voor de dialer aangepast dat die de contactpersonen niet mag uitlezen.

"Technological advancements don't feel fun anymore because of the motivations behind so many of them." Bron

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 16:24

13art

Moderator Mobile
Deze gaat dicht, Dennis mag zich eerst even goed inlezen over hoe een fatsoenlijk topic te maken, ed en het dan nog eens proberen.

Wanneer een potvis in een pispot pist heb je pispot vol met potvispis

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.