Antwoord als oplossing gekenmerkt, maar toch niet

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PdeBie
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 21:03
Ik ontving een notificatie dat mijn antwoord als 'beste' was gemarkeerd, maar vervolgens zie ik in het topic dat het antwoord van UC als beste is gemarkeerd.

Afbeeldingslocatie: http://static.tweakers.net/ext/f/ZNagD1KL0EnrRa1lffuVSnzj/medium.png

Ik vermoed dat Tanya1984 in eerste instantie de mijne verkeerd heeft aangevinkt als 'beste antwoord' en daarna het antwoord van UC heeft gemarkeerd, maar dat kunnen jullie wellicht uitsluiten.

Of hebben we hier met een jaloerse moderator te maken die het niet kon verteren dat mijn antwoord beter was en heeft hij het zelf gewijzigd? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 27-09 22:07

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

Heb ik ook al een paar keer gehad; lekker interessant... ;) Ben allang blij dat er nog topics bestaan of worden geopend waar nog een oplossing wordt gemarkeerd; de influx tijdens sommige periodes (zoals vakanties) levert soms bedroevenswaardige topics op.

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hooglander1
  • Registratie: September 2003
  • Niet online

Hooglander1

Zot intellegent

Herkenbaar, ik zie het ook bij de "Like" notificatie, als iemand dan meteen nog een keer klikt, blijft de notificatie die je krijgt wel actief. :)

Lid van de Tweakers Kenwood TTM-312 club.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 00:19

crisp

Devver

Pixelated

Inderdaad, als een notificatie eenmaal verstuurd is is het technisch lastig om die weer in te trekken, dus voor de meeste notificaties nemen we die moeite ook niet...

Intentionally left blank

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PdeBie
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 21:03
crisp schreef op dinsdag 08 maart 2016 @ 15:00:
Inderdaad, als een notificatie eenmaal verstuurd is is het technisch lastig om die weer in te trekken, dus voor de meeste notificaties nemen we die moeite ook niet...
Zo'n vermoeden had ik al, maar denk even checken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crisp

crisp

Devver

Pixelated

Als feature-request vind ik hem toch niet verkeerd. Niets is vervelender dan blij gemaakt worden met een dode mus :P Ik verplaats hem dus even naar Mooie Features voor onze productmensjes :)

Intentionally left blank

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400

MAX3400

crisp schreef op dinsdag 08 maart 2016 @ 15:17:
Als feature-request vind ik hem toch niet verkeerd. Niets is vervelender dan blij gemaakt worden met een dode mus :P Ik verplaats hem dus even naar Mooie Features voor onze productmensjes :)
Beter dan een dooie rat; bedankt voor het Feature Request Movement Schopje. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evilution
  • Registratie: Maart 2012
  • Niet online

evilution

Vreselijk bijdehand

Is het niet mogelijk een kleine vertraging in te bouwen? Misschien in ieder geval voor het duimpje, ik heb daar ook wel eens op mis geklikt.

|<----------------------------------------------arm length---------------------------------------------->|
|<-------------------------------------------where the cat is--------------------------------------------->|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hero of Time
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 22:15

Hero of Time

Moderator LNX

There is only one Legend

Dus als de status na 5 tot 10 minuten onveranderd is, dat dan pas de notificatie wordt gemaakt? Lijkt mij een redelijke tijd voor iig deze functie (thumbs en antwoord). Ik heb ook al een paar keer een 'beste antwoord' notificatie gehad om dan te zien dat iemand anders een blijkbaar betere had.

Commandline FTW | Tweakt met mate

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crisp

crisp

Devver

Pixelated

Hero of Time schreef op dinsdag 08 maart 2016 @ 20:04:
Dus als de status na 5 tot 10 minuten onveranderd is, dat dan pas de notificatie wordt gemaakt? Lijkt mij een redelijke tijd voor iig deze functie (thumbs en antwoord). Ik heb ook al een paar keer een 'beste antwoord' notificatie gehad om dan te zien dat iemand anders een blijkbaar betere had.
De vraag is een beetje wat technisch makkelijker is. Een (nog niet gelezen) notificatie intrekken, of het versturen uitstellen (en indien nodig cancellen) zijn beide niet heel triviaal. De eerste lijkt me wel iets makkelijker dan de tweede.

Intentionally left blank

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400

MAX3400

Optie 3: de telling van "jouw beste antwoorden" gewoon lekker uitstellen en eens in de week doorgeven aan de poster? Ik snap dat sommige topics altijd haast hebben maar als je kijkt naar de reaktietijd van de gemiddelde topicstarter, zal het echt me echt roesten of mijn antwoord het beste was in dat uur / dat etmaal.

Uiteindelijk is de intentie dat iedereen zich inzet op GoT en veel mensen doen dat ook. Maar als ik sommige "beste antwoorden" zie, trek ik zeer in twijfel of de vragende partij alle antwoorden in een topic uberhaupt snapt/leest en niet, in een aantal gevallen, uit gemak het grammaticaal/technische simpelste antwoord markeert.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matroosoft
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 21:26

matroosoft

Lone Christian

crisp schreef op dinsdag 08 maart 2016 @ 21:19:
[...]

De vraag is een beetje wat technisch makkelijker is. Een (nog niet gelezen) notificatie intrekken, of het versturen uitstellen (en indien nodig cancellen) zijn beide niet heel triviaal. De eerste lijkt me wel iets makkelijker dan de tweede.
Nadeel van een notificatie intrekken is dat je soms al gezien hebt dat je een notificatie hebt maar dat je hem nog niet direct opent. Als hij dan later weg is vraag je toch af wat het was. Ideaal zou zijn dat de notificatie een 'ongeldig' of 'ingetrokken' labeltje krijgt als hij niet meer van toepassing is. Of iets dergelijks.
Pagina: 1