Zijn er verschillende fanbussen of is er gewoon één standaard. En ka je ze gewoon bij de lokale electroboer halen of moet je ze online bestellen ofzo? En heb je een fanbus echt nodig voor een baybus? Kwil nl een besturen maken voor me finnetjes met een tweekleurenled en een 7v/12v/off stand.
Verwijderd
Het grootste verschil wat er is is volgens mij, dat de één meer schakelaars heeft dan de andere.
Ik weet niet of elke electro-boer die dingen heeft. (zelf maken is leuker)
trouwens.. een baybus is een fanbus (toch??)
Ik weet niet of elke electro-boer die dingen heeft. (zelf maken is leuker)
trouwens.. een baybus is een fanbus (toch??)
volgens mij snap je niet wat ik bedoel (of ik zeg het gewoon verkeerd)

zo'n ding bedoel ik dus (alleen dat zwarte ding met die rode dingetjes)

zo'n ding bedoel ik dus (alleen dat zwarte ding met die rode dingetjes)
Verwijderd
sorry.... nu snap ik het.
Daar kan ik je geen antwoord op geven...
Ik heb mijn fans met een kroonsteen aan mijn bay-bus gemaakt. (die kroonstenen zitten vast op de bus).
Daar kan ik je geen antwoord op geven...
Ik heb mijn fans met een kroonsteen aan mijn bay-bus gemaakt. (die kroonstenen zitten vast op de bus).
Misschien kan je deze inderdaad in een van de vele audio winkels halen, waar ze zeker zo van die klemmetjes hebben.
die kan je gewoon bij de electro boer halen hoor,
moet je ze wel zelf in elkaar knutselen.
gewoon een zwart doosje en een stel van die stereo aansluitingen.
moet je ze wel zelf in elkaar knutselen.
gewoon een zwart doosje en een stel van die stereo aansluitingen.
Dat doosje sluit je dus direkt aan op je baybus en dan kan je dmv die stereopluggies je finnetjes er makkelijker op aansluiten. Het kan toch ook veel makkelijk als je het direkt doet.
ps: bedankt voor de replies
ps: bedankt voor de replies
kan wel makelijker, maar dan moet je fan's aan je baybus solderen, niet echt handig,
en dit staat nog een beetje profesioneel ook, plus dat je geen stekkertjes op je fans hoeft te maken.
en dit staat nog een beetje profesioneel ook, plus dat je geen stekkertjes op je fans hoeft te maken.
kzit alleen te denken wat voor doosje ik het best an gebruiken. Iemand een tip misschien. Heeft iemand trouwens een schema vor een tweekleurenled, driekeuzeschakelaar en een fanbus tussen de fans en de baybus
kijk hier eens, en dan vooral laatste schema,
is wel met 2 led's maar met 2 kleuren led is ie presies hetzelfde
moet je wel eentje met common anode hebben.
7V/OFF/12V prob
is wel met 2 led's maar met 2 kleuren led is ie presies hetzelfde
moet je wel eentje met common anode hebben.
7V/OFF/12V prob
Pagina: 1