Verwijderd
Ken je sagem, .. daar vind ik het op lijken, .. ik vind hem niet mooi, persoonlijk heOp vrijdag 22 juni 2001 14:45 schreef Duc996r het volgende:
Hoe vinden jullie deze?
[afbeelding]
68 gram en twee weken standby!!!!
Meer info op:Wannahaves
Ik vind hem ook niet zo mooi als bijvoorbeeld mijn 8210. Ik vind hem trouwens meer op zo'n Trium lijken. Maar goed, twee weken standby voor zo'n klein ding is echt wel lang.Op vrijdag 22 juni 2001 14:47 schreef gsmguru het volgende:
[..]
Ken je sagem, .. daar vind ik het op lijken, .. ik vind hem niet mooi, persoonlijk he
Ik vinnum PHAT !Op vrijdag 22 juni 2001 14:45 schreef Duc996r het volgende:
Hoe vinden jullie deze?
[afbeelding]
Ik had eerder ook al wat neergezet over Sendo, maar niemand wist er wat over. Ik ga binnenkort een abbo nemen met een Motorola T250 Timeport of deze Sendo.
3600wp@115° oost | 825wp panels/750wp inv@13°/115° oost | 1475wp panels/1250wp inv@27°/205° graden zuid
Ecodan warmtepomp
Repo's: HA-Solar-control | HA-heatpump-planning | NR-HueTapDial-NextLevel
Verwijderd
het menu is wel heel fijn..! beter dan nokia en welk merk dan ook..is goed over nagedacht
maare.. k zou het zelf nooit kopen, hij is ook erg duur.. voor dat geld zou ik eerder een motorola V50 of nokia halen ofzo.. die misschien 5 gram meer weegt.. nou, dat verschil voel je echt niet hoor
Half twaalf in een oud café. Twee mannen ruiken naar pis, dertien naar hachee. Dat haalt de pis dus nooit meer in.
beetje sagem-achtig ja... kvind m niet echt zo heel erg bijzonder...Op vrijdag 22 juni 2001 14:47 schreef gsmguru het volgende:
[..]
Ken je sagem, .. daar vind ik het op lijken, .. ik vind hem niet mooi, persoonlijk he
'Ow menneke. Als je alle verschillen tussen mensen en zagen op zou moeten schrijven, da's niet te doen...'
Als ie echt van sagem is dan zegt het voor mij genoegOp vrijdag 22 juni 2001 14:47 schreef gsmguru het volgende:
[..]
had er ooit 1 en daarbij was na 1 keer vallen al een regel uit display verrot
Als hij hetzelfde kost zou ik ook voor motorola gaan ja.Op zaterdag 23 juni 2001 00:19 schreef Fatal het volgende:
maare.. k zou het zelf nooit kopen, hij is ook erg duur.. voor dat geld zou ik eerder een motorola V50 of nokia halen ofzo.. die misschien 5 gram meer weegt.. nou, dat verschil voel je echt niet hoor
Hij is niet van sagem. Sendo is een bedrijf dat is opgericht door ex medewerkers van Motorola, Ericson en Nokia.Op zondag 24 juni 2001 01:59 schreef ubermaestro het volgende:
[..]
Als ie echt van sagem is dan zegt het voor mij genoeg
had er ooit 1 en daarbij was na 1 keer vallen al een regel uit display verrot
3600wp@115° oost | 825wp panels/750wp inv@13°/115° oost | 1475wp panels/1250wp inv@27°/205° graden zuid
Ecodan warmtepomp
Repo's: HA-Solar-control | HA-heatpump-planning | NR-HueTapDial-NextLevel
Ok dan is het goedOp zondag 24 juni 2001 13:05 schreef JT het volgende:
[..]
Hij is niet van sagem. Sendo is een bedrijf dat is opgericht door ex medewerkers van Motorola, Ericson en Nokia.
Verwijderd
effe op wannahaves gekeken.. Ik wil het hebben! maar wel een ander serie.Op vrijdag 22 juni 2001 14:45 schreef Duc996r het volgende:
Hoe vinden jullie deze?
[afbeelding]
de design (yups daar gaat het om!) bevalt me niet zo... Ziet er te sagem achtig uit..
Misschien ga ik soliciteren om produkt ontwerper voor hun te worden..
mijn 6210 RULEERD!!!
Ik was hier en ai 't nie geleuf dan maak ik ow so wat anders wies!
Ja als in vet, hij is te dik en dat klepje vind ik niet mooi. Maar ieder zijn eigen smaak heIk vinnum PHAT !
Hij is echt niet zo dik als ie misschien op de foto lijkt!Op zaterdag 14 juli 2001 18:07 schreef FreeStyler het volgende:
[..]
Ja als in vet, hij is te dik en dat klepje vind ik niet mooi. Maar ieder zijn eigen smaak he
Maten overgenomen uit de specificaties:
* Only 68g and 69cc
* 102mm x 44mm x 19mm
Mooie maten voor een GSM'tje lijkt mij. Persoonlijk ga ik meer voor het formaat van een nokia 6210 maar vind het een leuk toestel zeker gezien het feit dat het een nieuwkomer betreft.
De Sendo Z100 Smartphone wordt echt wel gaaf. Ben benieuwd wat ze daarvoor gaan vragen.
kijk maar eens op: http://www.sendo.com/news/pressreleases/010219_microsoft.html
Antenne en masten malloot
Verwijderd
Geef mij deze maar:

-300 uur standby
-GPRS
-EMS
-tri band
-18 mm dik