Toon posts:

Mass Storage Controller PCI ? Waar?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Heb net een nieuwe mobo gekocht: Asus A7V133a raid. Alles perfect geinstalleerd, alleen vindt windows als laatste de Mass Storage Controller PCI. Ik heb de hele CD van Asus en Win98 (2nd) afgezocht, maar kan nergens drivers vinden voor het apparaat. Negeren (annuleren) helpt niet. Na elke opstart wil windows hem weer installeren.

Weet iemand toevallig hoe ik dit apparaat installeer? :'(

• Aikon
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Staat op die CD van asus hoor. Pleur hem erin dan start ie automtisch (of niet), dan keuze maken van RAID controller. Dan krijg je txt file. Daar staat alles in, wil hem wel ff kopieren. Zegt u het maar. :)

Verwijderd

RTFM:

blz 84: Win95-98 Promise Ultra IDE Controller: Daar staat wat je moet doen om hem te installeren.
+ in de readme van je CD-Rom staat ook nog eens hoe het moet en welke file je nodig hebt.....

Beter lezen hoor de volgende keer :)

Verwijderd

En niet de RAID-controller installeren maar de ATA-100 Controller

Stuurprogramma heet trouwens: Ultra.sys

Verwijderd

Topicstarter
Thanx... k'heb hem meteen geinstalleerd!
TOPPIE!! :)

Dislexie en slaapgebrek... blijkt weer eens een kloten combinatie te zijn! :?

Verwijderd

Topicstarter
Nog een vraagje... (mochten jullie dit nog lezen) Mijn processor was op mijn Abit tussen de 27 en 45 graden.... nu constant op 53 graden. Werkt die temperatuurmeter wel? Of is het verstandiger om een I-Panel te halen?

• Rick2001
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 09-08 01:10

Rick2001

9950X delidded en direct die

Een Ipanel gaat niet werken op een A7V133 om te beginnen. Dit werkt alleen maar op het cusl2(c), cuv4x en a7v266 board. (Hebben een extra aansluiting op het board hiervoor)
Die temperaturen is ook goed mogelijk, omdat op het asus board een sensor onder de socket op het board gesoldeerd zit en niet de onderkant van de cpu raakt. Je meet dus eigenlijk de lucht onder de cpu en niet tegen de cpu zelf aan.
Verschillende waarden zijn dus ook goed mogelijk.

MESHIFY 2XL - MSI X670E CARBON - 9950X - 32GB DDR5 LEXAR 6400 - RX 9070 - GIGABYTE M32UC 4K 160HZ - ALPHACOOL UT60 420 & 360 & 1080 - LAING DDC1+ - TECHN CPU - CORSAIR AX850 - 3x9100PRO 4TB - 2x850PRO 2TB - U.2 7.68TB + OPTANE P5800X + KINGSTON G5 8TB

Verwijderd

Het I-panel geeft precies dezelfde temps aan als Asus-Probe, dus dat maakt nix uit...
Pagina: 1