ja, daag.
DNS_PROBE_FINISHED_NXDOMAIN
Nu nog steeds. Veel mensen om me heen hetzelfde vandaag.
4g tmobile: Transip: Domein geblokkeerd
via bit bv, krijg ik de site zonder opmaak..
( en of ik niet direct zo zou willen schelden op hun, SORRY bij deze dan maar )

"We never grow up. We just learn how to act in public" - "Dyslexie is a bitch"
Uiteraard.
Het is niet verkeerd om zoiets te linken/posten op een ander medium.
Het is toch wel redelijk algemeen bekend dat mensen op zich geen moeite hebben met een 'service' die down is, zolang ze maar 'iets' weten. Shit happens, maar informatie is dan key. Middels alle nieuwsberichten die jullie zelf op Tweakers hebben gepost omtrent storingen van andere bedrijven is toch wel duidelijk dat communicatie super belangrijk is?
Sowieso hulde aan Kees voor zijn openheid trouwens.
"Een serveradmin, voluit een serveradministrator, is dan weer een slavenbeheerder oftewel een slavendrijver" - Rataplan
Of een hippe statuspage.io site natuurlijk
Oops! Google Chrome could not find www.rijks%20museum.nl
"Een serveradmin, voluit een serveradministrator, is dan weer een slavenbeheerder oftewel een slavendrijver" - Rataplan
Alleen nog even retweeten door T.Net en klaar is het
Dat is gebeurd zie ik nu, nou ja volgende keer op tijd dan maar.
[ Voor 39% gewijzigd door P_de_B op 08-03-2016 20:13 ]
Heb je direct voor 2 jaar betaald
Dit is niet een 'vergeten te verlengen' situatie of 'geen geld' situatie, maar gewoon een rekening die te lang is blijven liggen en een geautomatiseerd systeem dat (imo) net iets te trigger-happy daarop reageerde. Natuurlijk kun je transip weinig verwijten, de fout met de te late betaling ligt aan onze kant, maar ik had graag een telefoontje of mailtje gehad met de melding 'we sluiten je morgen af' dan had ik nog wat kunnen doen. Desnoods de rekening zelf voorschieten, want om zoveel geld ging het nu ook weer niet.
Maar ik denk dat het volgend jaar (aan beide kanten) beter gaat, we hebben ervan geleerd
Mooi, dan lijkt het erop alsof mijn 'abuse' gewerkt heeftadis schreef op dinsdag 08 maart 2016 @ 20:28:
Ok, eindelijk, ik had gedacht dat ik mijn dag zonder tweakers moest afsluiten, maar ik kan er weer normaal bij
Graag even de verantwoordelijke medewerker melden dat getroffen Tweakers wel taart lusten
NRG
Voor mij een slagroomgebakje, is al prima hoorGerardVanAfoort schreef op dinsdag 08 maart 2016 @ 21:14:
Graag even de verantwoordelijke medewerker melden dat getroffen Tweakers wel taart lusten
Dat ook. Ik neem dan wel genoegen met een slagroompunt, Kees geven we een hele taart.Marly schreef op dinsdag 08 maart 2016 @ 22:00:
Denk, dat in ieder geval een gebakje voor Kees hier op z'n plaats is, aangezien hij het heeft moeten oplossen, en ons gemekker moest lezen
Een hele taart voor hem is niet verstandig. ligt hij straks ziek thuis omdat hij te veel heeft gegeten, dat kunnen we natuurlijk niet hebben. Een zak toffifee is dan beter op z'n plaats.Wildfire schreef op dinsdag 08 maart 2016 @ 23:35:
[...]
Dat ook. Ik neem dan wel genoegen met een slagroompunt, Kees geven we een hele taart.
Commandline FTW | Tweakt met mate
Dan zit ie juist voor langere tijd bij de tandartsHero of Time schreef op woensdag 09 maart 2016 @ 08:44:
[...]
Een hele taart voor hem is niet verstandig. ligt hij straks ziek thuis omdat hij te veel heeft gegeten, dat kunnen we natuurlijk niet hebben. Een zak toffifee is dan beter op z'n plaats.
After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...
Oscar Wilde
Doen we een tandenborstel en stoker bij.Raven schreef op woensdag 09 maart 2016 @ 10:08:
[...]
Dan zit ie juist voor langere tijd bij de tandarts
Commandline FTW | Tweakt met mate