Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SnowBigQ
  • Registratie: Juni 2015
  • Laatst online: 15-07 11:34
Beste allemaal

Na enkele jaren over na te hebben gedacht, ben ik toch maar een project begonnen :)

Heb sinds weekje Thermaltake Core V31 in mij bezit. Dit was bewuste keus qua grote van kast, aantal 5.25 mogelijkheden ( 2 in mijn geval maar nodig ). Daarnaast vond ik het mooi dat die boven 3 140mm fans kan hebben en is voor ongeveer 80% open links.

Nu zit ik met volgende. Ik kom niet echt uit qua kleur combi voor in de kast. Heb zelf zitten denken aan groen en blauw. Maar aangezien ik dit voor het eerst doe sta ik open voor alle tips.

Ik kan volgende fans gebruiken in kast

Onder: 2x 120
Achter: 1x 120
Boven: 3x 120 of 3x 140
Voor: 2x 120 of 2x 140

Alvast bedankt voor info en tips :)

Beste antwoord (via SnowBigQ op 08-03-2016 12:47)

• JayJay
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 17-06-2024
stin00 schreef op dinsdag 08 maart 2016 @ 09:15:
Wat is nu precies de vraag of wil je graag dat wij een kleurensamenstelling voor je gaan uitkiezen?
Het lijkt me toch vooral handig dat je dit zelf doet omdat het JOUW pc is :+
Naar Stinoo zou ik niet luisteren >:) 8) :9
SnowBigQ schreef op dinsdag 08 maart 2016 @ 09:44:
Dat is wel een optie inderdaad. Heb een letstrip besteld maar dan in blauw.

Bedankt voor tip :) RGB led strip is niet eens bij me opgekomen.

Ik ga denk ik gewoon wat fans aanschaffen en strips om te kijken wat leuk lijkt.

Misschien tips qua merk voor fans? Heb veel goede reviews gelezen over Aerocool en Corsair.
Ik zou de thermaltake rgb riing led fans pakken :$ dan kan je elke gewenste kleur instellen en zijn goeie fans kwa geluid en luchtverplaatsing . (ik heb ze zelf ook en ze zijn echt prachtig :$)

PS en daarnaast rgb led strip , led wel op :P smd 5050 pakken :)

Afbeeldingslocatie: http://image.thermaltake.com/News/db/imgs/press/images/PR/20150910/Thermaltake%20Riing%2012%20LED%20RGB%20256%20Colors%20High%20Static%20Pressure%20Radiator%20Fan-Installed%20in%20Chassis.jpg

[ Voor 104% gewijzigd door JayJay op 08-03-2016 11:39 ]

Alle reacties

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• [Remmes]
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 16-07 18:34
1 tip: ga niet je hele kast vol met fans gooien. Is namelijk niet nodig.

Kwa keur tja, dat is meer iets persoonlijk, mijn eerste echte build was groen. Groen en blauw kan mooi zijn (wel eens voorbij zien komen)

[ Voor 21% gewijzigd door [Remmes] op 08-03-2016 09:04 ]

ja, daag.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• stin00
  • Registratie: Mei 2013
  • Niet online
Wat is nu precies de vraag of wil je graag dat wij een kleurensamenstelling voor je gaan uitkiezen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SnowBigQ
Bedankt voor snelle reacties :)

Nee volle kast ermee vind ik persoonlijk niet mooi, en is niet nodig voor koeling.

@ stin00: Nou omdat veel mensen al jaren mee werken en goede combinaties kunnen maken, dacht ik om tips te krijgen qua kleur. Zelf vind ik persoonlijk blauw en groen mooie kleuren.

Het is wel zo als je al zegt, het is mijn pc. Maar goede tips zijn altijd welkom, al helemaal omdat ik pas mee begin :)

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Detmer
  • Registratie: Juni 2011
  • Nu online

Detmer

Professioneel prutser

Is een RGB led-strip niet iets? Kun je de kleur zelf kiezen en als je het zat bent zet je 'm op een andere kleur :9

Verkoopt gebruikte computers, laptops en meer: https://tweakers.net/aanbod/user/412392/ | https://www.ipsumcomputerservice.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SnowBigQ

Ik ga denk ik gewoon wat fans aanschaffen en strips om te kijken wat leuk lijkt.

Misschien tips qua merk voor fans? Heb veel goede reviews gelezen over Aerocool en Corsair.

Acties:
  • Beste antwoord
  • +2 Henk 'm!

• JayJay
stin00 schreef op dinsdag 08 maart 2016 @ 09:15:
Naar Stinoo zou ik niet luisteren >:) 8) :9
SnowBigQ schreef op dinsdag 08 maart 2016 @ 09:44:

Ik zou de thermaltake rgb riing led fans pakken :$ dan kan je elke gewenste kleur instellen en zijn goeie fans kwa geluid en luchtverplaatsing . (ik heb ze zelf ook en ze zijn echt prachtig :$)

PS en daarnaast rgb led strip , led wel op :P smd 5050 pakken :)

Afbeeldingslocatie: http://image.thermaltake.com/News/db/imgs/press/images/PR/20150910/Thermaltake%20Riing%2012%20LED%20RGB%20256%20Colors%20High%20Static%20Pressure%20Radiator%20Fan-Installed%20in%20Chassis.jpg

[ Voor 104% gewijzigd door JayJay op 08-03-2016 11:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SnowBigQ
@JayJay: Die heb ik nog niet gezien hehe. Zijn inderdaad mooi, vind ze alleen best prijzig.

Je hebt me eigenlijk heel erg goed op weg geholpen :P

Al vind ik ze prijzig. Ik ga ze wel halen, alleen zal het deze maand helaas niet meer lukken. Tenzij iemand erg lief voor me zal zijn op 31e voor me verjaardag :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JayJay
SnowBigQ schreef op dinsdag 08 maart 2016 @ 12:52:
@JayJay: Die heb ik nog niet gezien hehe. Zijn inderdaad mooi, vind ze alleen best prijzig.

Je hebt me eigenlijk heel erg goed op weg geholpen :P

Al vind ik ze prijzig. Ik ga ze wel halen, alleen zal het deze maand helaas niet meer lukken. Tenzij iemand erg lief voor me zal zijn op 31e voor me verjaardag :9
als je kijkt naar wat ze los kosten ja dan zijn ze prijzig (komt doordat 1 fan toch 1 controller nodig heeft) , per 3 set vallen ze mee in verhouding tot de bovengenoemde fans (GT, silent wings , noctua) >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KevinSetz
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 03:54
zoiezo die thermaltake gaan heb er zelf ook 12 van in me systeem :) samen met nzxt hue+ led strip
Pagina: 1