Weet iemand een paar in-ear oordopjes die nogal stevig zijn? Vooral bij de plugs. Mijn huidige oordopjes gaan nogal vlug kapot, om onbekende redenen. Ik heb jbl geprobeerd en dat ging goed, maar ik vroeg me af of iemand nog wat betere kon vinden.
Vraag
Alle reacties
Wat vor oordopjes gebruik je? Zoiets?
Wat gaat er precies kapot, het rubbertje, de speaker of de kabel? Haal je de rubbertjes er vaak van af?
Wat gaat er precies kapot, het rubbertje, de speaker of de kabel? Haal je de rubbertjes er vaak van af?
Aankoopadvies dus een verhuizing naar CEA.
Daarnaast ook veel leesvoer in Het Algemene in-ear en oordopjes topic.
Daarnaast ook veel leesvoer in Het Algemene in-ear en oordopjes topic.
Vooral de plug en het kabeltje, eigenlijk.Pepper92 schreef op dinsdag 08 maart 2016 @ 07:39:
Wat vor oordopjes gebruik je? Zoiets?
Wat je zou kunnen proberen zijn oordopjes met een platte kabel, een rits-kabel of een stoffen kabel. Sommige kabels hebben ook een extra plastic bescherming rond de plug, maar die kan ik zo even niet terugvinden.
De uiteindelijke oorzaak van het kapotgaan is meestal door de kabel te veel te knikken bij de plug. Dat gebeurt vaak door de kabel om je telefoon heen te wikkelen etc. Een opberghoesje (dat soms meegeleverd wordt) doet bij mij overigens wonderen.
De uiteindelijke oorzaak van het kapotgaan is meestal door de kabel te veel te knikken bij de plug. Dat gebeurt vaak door de kabel om je telefoon heen te wikkelen etc. Een opberghoesje (dat soms meegeleverd wordt) doet bij mij overigens wonderen.
Pagina: 1