Hoe moet ik het MS SNMP-agent installeren????

Pagina: 1
Acties:

• komaki
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 26-03 11:42

komaki

The Hot Zone

Topicstarter
Eeeeeey,

Ik heb een server waar ik op moet inbellen met 2 computers.
bij de ene computer is de SNMP-agent wel geinstalleerd en doet de inbelverbinding het prima.
Bij de andere computer is de SNMP-agent niet geinstalleerd en die kan niet inloggen. Ik krijg een foutmelding dat er geen domeinserver is om het wachtwoord te valideren.
En aangezien ik alles al heb nagekeken en het verder allemaal hetzelfde is (in mijn netwerkinstellingen) denk ik dat het in die SNMP-agent zit.
Ik heb verder geinstalleerd in me netwerkinstellingen: aanmelden op MS netwerk(is noodzakelijk ivm domeinserver), Netwerkadapter en TCP/IP
Maar het probleem is dat ik nergens die SNMP-agent kan vinden.
Ik kan hem niet in mijn netwerkinstellingen installeren.

Heeft iemand enig idee hoe ik de SNMP-agent kan installeren? Moet dit via een floppy ofzo of zit het ergens in wIndows verstopt?

Btw SNMP-agent is op de ene computer wel geinstalleerd omdat die zo is aangeleverd door de Fabrikant. Vandaar dat ik niet weet hoe het geinstalleerd moet worden????

Iemand een idee????

Het is net een flipperkast als ik mijn hoofd schud met die 2 hersencellen!!!!!

• vandijk
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 22-08 12:52
Dat is een service die je kan installeren via netwerk eigenschappen..

Maar ik denk niet dat dat het probleem is.

Canon cameras en lenzen. Elinchrom flitsers, Lowepro en Pelican tassen/koffers. Polestar 2

• komaki
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 26-03 11:42

komaki

The Hot Zone

Topicstarter
Nee het probleem is namelijk dat ik die service niet kan vinden in me netwerk eigenschappen.... :'(

Dat is het probleem!

Het is net een flipperkast als ik mijn hoofd schud met die 2 hersencellen!!!!!

• Shift
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 04-08 13:44

Shift

[] Dual crazy []

Ga naar software in configscherm, en dan kies je onderdelen toevoegen, en bij managmend tools of zo iets staat SNMP protocol die moet je aanvinken en dan volgende enz enz dan is die geinstalleert !

• teigetjuh
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
SNMP om op een domein in te loggen? is dat nieuw? :? :? :?
SNMP is Simple Network Management Protocol, is om simpele meldingen van switches, routers, ups-en en bijv compaq insight agents te kunnen ontvangen, heeft niets met het aanloggen op een domein te maken.....