Ik had e stroom van mn PC er af gehaald zonder de voeding uit te zetten. mn pc was wel gewoon afgesloten. dom natuurlijk maar het is een een relatief een nieuwe PC. nu lijkt het wanneer er iets teveel van iets dergelijks gebruikt word dat mn pc uitvalt. voorbeeld: chome staat alleen aan met wat achtergrond programma's voor de hardware. ik start spotify op en 5 seconden later valt mijn pc uit. de ene keer is het op een punt in een spel ander soms ineens. na het crashen gaat mn pc weer gelijk aan. een normale start lijkt het er op. niet slomer dan normaal. ook een keer merkte ik dat voordat mn PC crashte dat de ventilator hard aan het draaien waren.
ssd: 120GB met besturing systeem. een aantal standaard programma's.
power supply: 550 watt
de hardgeschrijf kan ik niet 123 uit mn hoofd weten en uit mn pc halen. het is een 240GB 2de hands, maar van een bedrijf dat via een cloud werkte dus werd alleen gebruikt voor een besturings systeem.
ssd: 120GB met besturing systeem. een aantal standaard programma's.
power supply: 550 watt
de hardgeschrijf kan ik niet 123 uit mn hoofd weten en uit mn pc halen. het is een 240GB 2de hands, maar van een bedrijf dat via een cloud werkte dus werd alleen gebruikt voor een besturings systeem.