Hallo
Ik heb een paar vragen over een setup die ik heb samengesteld, hieronder meer informatie!
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Ik speel bijna geen games, de games die ik speel zijn voornamelijk oude en dus geen zware games, deze PC zou ik dus speciaal samenstellen voor GTA V omdat ik deze game écht wil spelen op een PC en niet op een console.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Zoals aangegeven word deze PC speciaal voor GTA V en hier worden dus weinig tot geen andere games op gespeeld, was dus niet van plan om hier een fortuin aan uit te geven, heb al wat samengesteld maar als het goedkoper kan hoor ik het graag!
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Nope!
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Ik heb al een lijstje samengesteld, zou het fijn vinden als iemand me kan helpen als ik nog wat mis!
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Nope!
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Nope!
Ga je overklokken?
Huh?
Wat verwacht je van ons?
Ik hoop dat iemand mij kan vertellen of dit een goede build is voor GTA V, het liefst speel ik op "High", is dat mogelijk met deze build? Gaan deze hardware allemaal samen!? Ik heb er echt weinig verstand van, maar het bouwen zal me best wel lukken.
Hier is mijn lijst:
Wat denken jullie hiervan? Is dit geschikt voor GTA V met "High" settings? Zou dit goedkoper kunnen? Wat zouden jullie evt. veranderen?
Alvast bedankt!
Ik heb een paar vragen over een setup die ik heb samengesteld, hieronder meer informatie!
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Ik speel bijna geen games, de games die ik speel zijn voornamelijk oude en dus geen zware games, deze PC zou ik dus speciaal samenstellen voor GTA V omdat ik deze game écht wil spelen op een PC en niet op een console.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Zoals aangegeven word deze PC speciaal voor GTA V en hier worden dus weinig tot geen andere games op gespeeld, was dus niet van plan om hier een fortuin aan uit te geven, heb al wat samengesteld maar als het goedkoper kan hoor ik het graag!
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Nope!
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Ik heb al een lijstje samengesteld, zou het fijn vinden als iemand me kan helpen als ik nog wat mis!
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Nope!
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Nope!
Ga je overklokken?
Huh?
Wat verwacht je van ons?
Ik hoop dat iemand mij kan vertellen of dit een goede build is voor GTA V, het liefst speel ik op "High", is dat mogelijk met deze build? Gaan deze hardware allemaal samen!? Ik heb er echt weinig verstand van, maar het bouwen zal me best wel lukken.
Hier is mijn lijst:
# | Product | Prijs | Subtotaal |
1 | Intel Core i5-6400 Boxed | € 185,95 | € 185,95 |
1 | Gigabyte GA-H110M-S2H | € 52,85 | € 52,85 |
1 | Sapphire Nitro R9 380 4G D5 met backplate | € 199,95 | € 199,95 |
1 | WD Blue WD10EZEX, 1TB | € 47,95 | € 47,95 |
1 | Cooler Master N300 (Closed) | € 38,95 | € 38,95 |
1 | BenQ GW2265HM Zwart | € 109,- | € 109,- |
1 | CM Storm Octane - Gaming Gear Combo (Qwerty) | € 36,95 | € 36,95 |
1 | Kingston HyperX Fury HX421C14FBK2/8 | € 37,95 | € 37,95 |
1 | Cooler Master GM G550M | € 64,95 | € 64,95 |
Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 774,50 |
Wat denken jullie hiervan? Is dit geschikt voor GTA V met "High" settings? Zou dit goedkoper kunnen? Wat zouden jullie evt. veranderen?
Alvast bedankt!
[ Voor 13% gewijzigd door Anoniem: 745169 op 07-03-2016 20:48 ]