obs streamen gaat dus niet want ik kan dota 2 importeren en kan eigenlijk alleen globale bronnen toevoegen
Beste comingdotastar,
Misschien moet je even wat meer moeite voor je openingspost. Wat heb je bijvoorbeeld al geprobeerd ? Wat voor een foutmelding(en) krijg je precies ? Welke gedrag verwacht je precies van OBS ? etc etc etc
Misschien moet je even wat meer moeite voor je openingspost. Wat heb je bijvoorbeeld al geprobeerd ? Wat voor een foutmelding(en) krijg je precies ? Welke gedrag verwacht je precies van OBS ? etc etc etc
[ Voor 1% gewijzigd door Hertog6 op 07-03-2016 19:17 . Reden: Typo ]
MacBook Pro Mid 2012 16Gb RAM | Xiaomi Mi2S 32 Gb
oke sorry mijn vraag is dus hoe ik een game stream maar nu pakt de camera niks en staat er dat ik bronnen moet toevoegen
Ik ken de software niet, maar heb je al geprobeerd een bron toe te voegen?
[ Voor 7% gewijzigd door anandus op 07-03-2016 19:47 ]
"Always remember to quick save" - Sun Tzu
tuurlijk wel maar je je kunt niks erbij voegen behalve scenes maar dat heeft er niks mee te makenanandus schreef op maandag 07 maart 2016 @ 19:47:
Ik ken de software niet, maar heb je al geprobeerd een bron toe te voegen?
Misschien even een tutorial op YouTube kijken?
PSN: Wahyu2304_
Topic gaat op slot, 0 moeite genomen om het probleem überhaupt goed te omschrijven en aan te geven wat je al uitgeprobeerd/gezocht hebt.
Mocht je het topic weer open willen hebben om je TS dusdanig aan te passen dat er voldoende info in staat dan kun je mij een PM sturen.
Mocht je het topic weer open willen hebben om je TS dusdanig aan te passen dat er voldoende info in staat dan kun je mij een PM sturen.
PSN: Wanderer200 | Switch: Wanderer
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.