Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Voor een maatje van mij ben ik een PC aan het builden wat hij voornamelijk zal gaan doen zijn spellen zoals League of Legends, Dota, CS:GO mogelijk H1Z1 verder school werkzaamheden Excel/Word bestanden voornamelijk.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Het liefst rond de 700 euro en eigenlijk maximaal 725,- euro
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Scherm, muis & toetsenbord & windows licentie zijn al aanwezig
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Ik zelf dacht aan een i5-6400, 8gb DDR4 geheugen, 250GB ssd (voorkeur 850 evo) en mogelijk een GTX960 / R9 380.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Voorkeur gaat wel uit naar een Intel CPU en een MSI GPU verder een Samsung 850 EVO SSD.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Er zijn niet zo zeer bepaalde eisen/wensen.
Ga je overklokken?
Mogelijkheid om overklokken is niet nodig want ik vermoed dat hij genoeg heeft aan een i5-6400 de GPU kan je meestal toch wel overklokken,
Wat verwacht je van ons?
Ik hoop eigenlijk dat jullie mij misschien nog kunnen met het lijste dat ik al reeds gemaakt heb.
Er zijn vast nog wel verbeterpunten en misschien heb ik nog wel fouten gemaakt bij het selecteren van de producten. Qua kast wil ik eigenlijk ook nog wat anders kiezen aangezien een window toch overbodig is.
Voor een maatje van mij ben ik een PC aan het builden wat hij voornamelijk zal gaan doen zijn spellen zoals League of Legends, Dota, CS:GO mogelijk H1Z1 verder school werkzaamheden Excel/Word bestanden voornamelijk.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Het liefst rond de 700 euro en eigenlijk maximaal 725,- euro
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Scherm, muis & toetsenbord & windows licentie zijn al aanwezig
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Ik zelf dacht aan een i5-6400, 8gb DDR4 geheugen, 250GB ssd (voorkeur 850 evo) en mogelijk een GTX960 / R9 380.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Voorkeur gaat wel uit naar een Intel CPU en een MSI GPU verder een Samsung 850 EVO SSD.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Er zijn niet zo zeer bepaalde eisen/wensen.
Ga je overklokken?
Mogelijkheid om overklokken is niet nodig want ik vermoed dat hij genoeg heeft aan een i5-6400 de GPU kan je meestal toch wel overklokken,
Wat verwacht je van ons?
Ik hoop eigenlijk dat jullie mij misschien nog kunnen met het lijste dat ik al reeds gemaakt heb.
Er zijn vast nog wel verbeterpunten en misschien heb ik nog wel fouten gemaakt bij het selecteren van de producten. Qua kast wil ik eigenlijk ook nog wat anders kiezen aangezien een window toch overbodig is.
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Intel Core i5-6400 Boxed | € 185,95 | € 185,95 |
| 1 | Gigabyte GA-H110M-S2H | € 54,95 | € 54,95 |
| 1 | MSI GeForce GTX 960 GAMING 4G | € 224,95 | € 224,95 |
| 1 | Corsair Carbide SPEC-03 Red Led | € 60,95 | € 60,95 |
| 1 | Crucial CT8G4DFD8213 | € 32,73 | € 32,73 |
| 1 | Cooler Master GM G450M | € 52,50 | € 52,50 |
| 1 | Samsung 850 EVO 250GB | € 84,90 | € 84,90 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 696,93 | |