Mijn vraag
Sinds de nVidia drivers van maart krijg ik plots spontane lockups als men GPU iets van werk doet. Soms na 10min, andere keer 30min... Ik hoor geluid haperen, maar windows is totaal onbruikbaar. Hierna valt de GPU weg en no signal op het scherm. Ik hoor dan nog wel haperend geluid.
Is het toeval sinds drivers van maart? Ik weet het niet, maar een downgrade van drivers is niets te kort.
Ik heb threads gevonden met dezelde problemen, maar geen officiele reactie van nvdia uit.
Relevante software en hardware die ik gebruik
Msi gtx970 gaming 4g 362.00 drivers
Intel i5-3570k
Z77 mobo
8gb ram
Psu 860i corsair
Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
Driver downgrade clean instal driver sweeper
Cccleaner
Malwarebytes
Gpu herplaatsen
Ram latjes switchen
Hardware monitor -> goede temps
Psu switch
Misschien is iemand op de hoogte van dit probleem? Ik gebruik het systeem enkel voor gaming met steam of origin, verder dient deze pc voor niets anders. Geen nare software dus.
Ik blijf zoeken
Sinds de nVidia drivers van maart krijg ik plots spontane lockups als men GPU iets van werk doet. Soms na 10min, andere keer 30min... Ik hoor geluid haperen, maar windows is totaal onbruikbaar. Hierna valt de GPU weg en no signal op het scherm. Ik hoor dan nog wel haperend geluid.
Is het toeval sinds drivers van maart? Ik weet het niet, maar een downgrade van drivers is niets te kort.
Ik heb threads gevonden met dezelde problemen, maar geen officiele reactie van nvdia uit.
Relevante software en hardware die ik gebruik
Msi gtx970 gaming 4g 362.00 drivers
Intel i5-3570k
Z77 mobo
8gb ram
Psu 860i corsair
Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
Driver downgrade clean instal driver sweeper
Cccleaner
Malwarebytes
Gpu herplaatsen
Ram latjes switchen
Hardware monitor -> goede temps
Psu switch
Misschien is iemand op de hoogte van dit probleem? Ik gebruik het systeem enkel voor gaming met steam of origin, verder dient deze pc voor niets anders. Geen nare software dus.
Ik blijf zoeken
[ Voor 6% gewijzigd door Spacewide op 07-03-2016 15:13 ]