Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Bizar probleem, vreemd werkende toetsenbord en muis

Pagina: 1
Acties:

Vraag

• OkkeB
  • Registratie: Januari 2016
  • Laatst online: 06-11 14:22
Mijn vraag
Ik heb een probleem waarvan ik denk dat de oplossing heel simpel is, maar ik hem simpelweg niet kan verzinnen.

afgelopen week heb ik nu 3 keer gehad dat mijn toetsenbord en muis op een vreemde manier werken. wanneer ik mijn browser heb geopend kan ik niks in de websitebalk of bijvoorbeeld hier op het forum intypen. Ook werkt klikken op mijn bladwijzers niet. Klikken op veelgebruikte pagina's (nieuw tablad in mijn google chrome) stuurt me wel naar de juiste website. als ik probeer een snelkoppeling op mijn bureaublad te verplaatsen wordt ipv verplaatsen een kopie aangemaakt van de snelkoppeling.

Relevante software en hardware die ik gebruik
E-blue mazer type-R wired muis
Dragonwar Silvio wired keyboard.

Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
muis en/of toetsenbord uit de usbport halen en in een andere poort plaatsen --> werkt niet (probleem blijft zich voordoen)
andere muis en keyboard proberen. --> werkt niet (probleem blijft zich voordoen)
pc opnieuw opstarten --> werkt, maar tijdelijk

het probleem wekt bij mij het idee dat er een toets van het toetsenbord 'ingedrukt' blijft staan. je zou verwachten dat dan het probleem weg is wanneer je het toetsenbord vervangt maar dat is niet het geval.

ik heb het gevoel dat ik iets heel simpels over het hoofd zie.

o ja, ookal drivers gezocht en geinstalleerd.

met mijn huidige pc is opnieuw opstarten geen groot probleem, klaar in paar seconden maar is irritant.

Graag hulp!

als ik iets onduidelijk heb uitgelegdt graag navragen probeer ik het beter te verwoorden.

dit is mijn systeem:
#ProductPrijsSubtotaal
1Intel Core i7-6700K Boxed€ 371,95€ 371,95
1Gigabyte GA-Z170XP-SLI€ 134,95€ 134,95
1MSI GeForce GTX 970 GAMING 4G€ 353,90€ 353,90
1Seagate Desktop HDD, 2TB€ 69,95€ 69,95
1Fractal Design Define R5 Zwart€ 101,95€ 101,95
1Scythe Fuma€ 40,95€ 40,95
1Crucial CT2K8G4DFD8213€ 64,95€ 64,95
1Corsair RM750i€ 127,95€ 127,95
1Samsung 850 EVO 1TB€ 301,29€ 301,29
Bekijk collectie
Importeer producten
Totaal€ 1.567,84

Alle reacties

• Homme
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 30-10 14:01
In welke browser heb je het probleem? En heb je al een andere browser gebruikt?

Steam: the_real_abradolf | Origin / Uplay: TheRealAbradolf | PSN: lennert1984 | Xbox Live: therealabradolf

• OkkeB
  • Registratie: Januari 2016
  • Laatst online: 06-11 14:22
In dit geval gebeurde het in Google Chrome. Probleem Is er ook in edge en ook in de zoekbalk van Windows zelf

• NLKornolio
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 25-11 22:56

NLKornolio

BF3/BF4: NLKornolio

de ctrl toets bugged in edge, crashed je browser voor een tijdje. Volgens mij een w10 bug, zie dat ik het nou niet meer heb dus updaten als je W10 hebt. Chrome gaat er bij mij niet in.

Maar ja kan natuurlijk iets heel anders zijn. Check je eventviewer is.

[ Voor 25% gewijzigd door NLKornolio op 07-03-2016 19:50 ]

• Sissors
  • Registratie: Mei 2005
  • Niet online
Huisgenoten, vrienden, broertjes, etc die toegang tot je PC hebben en het grappig vonden een USB prank ding erin te steken? Oftewel als dat mogelijk is, even achterkant en interne USB poorten checken.

• rens-br
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 11:13

rens-br

Admin IN & Moderator Mobile
OkkeB schreef op maandag 07 maart 2016 @ 11:08:

Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
muis en/of toetsenbord uit de usbport halen en in een andere poort plaatsen --> werkt niet (probleem blijft zich voordoen)
andere muis en keyboard proberen. --> werkt niet (probleem blijft zich voordoen)
pc opnieuw opstarten --> werkt, maar tijdelijk
Aangezien je ook al een andere muis / tobo hebt gebruikt en het probleem blijft bestaan. Is een probleem wat niks te maken heeft met je hardware. In Windows gaat gewoon iets niet helemaal lekker.
Pagina: 1