Mijn vraag
Ik heb een probleem waarvan ik denk dat de oplossing heel simpel is, maar ik hem simpelweg niet kan verzinnen.
afgelopen week heb ik nu 3 keer gehad dat mijn toetsenbord en muis op een vreemde manier werken. wanneer ik mijn browser heb geopend kan ik niks in de websitebalk of bijvoorbeeld hier op het forum intypen. Ook werkt klikken op mijn bladwijzers niet. Klikken op veelgebruikte pagina's (nieuw tablad in mijn google chrome) stuurt me wel naar de juiste website. als ik probeer een snelkoppeling op mijn bureaublad te verplaatsen wordt ipv verplaatsen een kopie aangemaakt van de snelkoppeling.
Relevante software en hardware die ik gebruik
E-blue mazer type-R wired muis
Dragonwar Silvio wired keyboard.
Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
muis en/of toetsenbord uit de usbport halen en in een andere poort plaatsen --> werkt niet (probleem blijft zich voordoen)
andere muis en keyboard proberen. --> werkt niet (probleem blijft zich voordoen)
pc opnieuw opstarten --> werkt, maar tijdelijk
het probleem wekt bij mij het idee dat er een toets van het toetsenbord 'ingedrukt' blijft staan. je zou verwachten dat dan het probleem weg is wanneer je het toetsenbord vervangt maar dat is niet het geval.
ik heb het gevoel dat ik iets heel simpels over het hoofd zie.
o ja, ookal drivers gezocht en geinstalleerd.
met mijn huidige pc is opnieuw opstarten geen groot probleem, klaar in paar seconden maar is irritant.
Graag hulp!
als ik iets onduidelijk heb uitgelegdt graag navragen probeer ik het beter te verwoorden.
dit is mijn systeem:
Ik heb een probleem waarvan ik denk dat de oplossing heel simpel is, maar ik hem simpelweg niet kan verzinnen.
afgelopen week heb ik nu 3 keer gehad dat mijn toetsenbord en muis op een vreemde manier werken. wanneer ik mijn browser heb geopend kan ik niks in de websitebalk of bijvoorbeeld hier op het forum intypen. Ook werkt klikken op mijn bladwijzers niet. Klikken op veelgebruikte pagina's (nieuw tablad in mijn google chrome) stuurt me wel naar de juiste website. als ik probeer een snelkoppeling op mijn bureaublad te verplaatsen wordt ipv verplaatsen een kopie aangemaakt van de snelkoppeling.
Relevante software en hardware die ik gebruik
E-blue mazer type-R wired muis
Dragonwar Silvio wired keyboard.
Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
muis en/of toetsenbord uit de usbport halen en in een andere poort plaatsen --> werkt niet (probleem blijft zich voordoen)
andere muis en keyboard proberen. --> werkt niet (probleem blijft zich voordoen)
pc opnieuw opstarten --> werkt, maar tijdelijk
het probleem wekt bij mij het idee dat er een toets van het toetsenbord 'ingedrukt' blijft staan. je zou verwachten dat dan het probleem weg is wanneer je het toetsenbord vervangt maar dat is niet het geval.
ik heb het gevoel dat ik iets heel simpels over het hoofd zie.
o ja, ookal drivers gezocht en geinstalleerd.
met mijn huidige pc is opnieuw opstarten geen groot probleem, klaar in paar seconden maar is irritant.
Graag hulp!
als ik iets onduidelijk heb uitgelegdt graag navragen probeer ik het beter te verwoorden.
dit is mijn systeem:
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Intel Core i7-6700K Boxed | € 371,95 | € 371,95 |
| 1 | Gigabyte GA-Z170XP-SLI | € 134,95 | € 134,95 |
| 1 | MSI GeForce GTX 970 GAMING 4G | € 353,90 | € 353,90 |
| 1 | Seagate Desktop HDD, 2TB | € 69,95 | € 69,95 |
| 1 | Fractal Design Define R5 Zwart | € 101,95 | € 101,95 |
| 1 | Scythe Fuma | € 40,95 | € 40,95 |
| 1 | Crucial CT2K8G4DFD8213 | € 64,95 | € 64,95 |
| 1 | Corsair RM750i | € 127,95 | € 127,95 |
| 1 | Samsung 850 EVO 1TB | € 301,29 | € 301,29 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 1.567,84 | |