Upgrade-advies (Game) PC

Pagina: 1
Acties:

• The Fops
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 19-11 06:37
Hallo allemaal,

Ik wil mijn huidige PC een upgrade geven.

Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
M'n PC gebruik ik voornamelijk voor Office, Photoshop, surfen, enz. Daarnaast speel ik wel regelmatig games uit de Total War Serie en een potje Hearthstone

Wat mag het systeem gaan kosten?
De totale upgrade mag €400-500 kosten.

Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Componenten die ik mee wil nemen zijn m'n HDD's en RAM DDR3 geheugenbordjes. Daarnaast heb ik nog deze voeding: pricewatch: Cooler Master Real Power M620

Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Ik wil graag dus een nieuwe CPU, moederbord, videokaart, SSD en misschien een mooie, goedkope kast

Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Nee

Ga je overklokken?
Misschien

Wat verwacht je van ons?
Van een vriend van me kan ik voor €200 de pricewatch: Intel Core i7 3770K Boxed i.c.m. pricewatch: Asus P8H77-V overnemen.
Graag wil ik jullie advies m.b.t. videokaart, SSD en kast. Voor de SSD dacht ik aan de pricewatch: Crucial BX200 240GB.
Daarnaast wil ik graag een goedkope kast van max €50 die redelijk stil is en stijlvol, maar dat is smaak.
Voor de videokaart geen voorkeuren. Ik wil er de komende 3-4 jaar mee verder kunnen, maar dus vooral gericht op het spelen van bijv. pricewatch: Total War: Rome II, PC (Windows)

Graag jullie ideeën en hulp!

Groet,
Niels

• SuperVeloce
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 00:05
#ProductPrijsSubtotaal
1Corsair Carbide 100R Standaard€ 49,83€ 49,83
Bekijk collectie
Importeer producten
Totaal€ 49,83
is een mooie stijlvolle kast voor 50euro, je hebt er ook nog een silent edition van, maar is 8euro duurder.

Intel i5 13600K | ASUS ROG RTX 4080 | ASUS ROG Z790-E | Corsair DDR5 32GB 6000Mhz | WD SN850X 1TB | ASUS ROG Helios | 27" 4K 60Hz | 27" ROG QD-OLED 360Hz | ASUS ROG Scope Deluxe | ASUS ROG Delta S | ASUS ROG Chakram X | 16ProMax | WatchUltra 2 zw

• BramBiegstraate
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 27-08 21:17
De 3770K die je kan overnemen is een krachtige. Games van de Total War serie zijn zeer cpu intensief.

Het is een overclockbare cpu op een moederbord die dat niet kan. Dat is dan weer zonde. Misschien is er bij de v/a een mooi moederbord waarmee je evt. later een overclock mee zou kunnen doen.
Mocht je dat niet willen is deze oplossing ook zeer goed.

Met een budget van 300 euro over is het misschien goed om 2e hands te kijken. Een r9 290 van ~200 euro is een hele goede optie. Dan heb je nog geld over voor een ssd en een behuizing.

pricewatch: Cooler Master N300 (Closed)

pricewatch: BitFenix Neos Zwart/Zwart

pricewatch: Cooler Master Silencio 352

Dit zijn eventuele opties die je kunt nemen. Met nog 50 euro over ga je dan iets over je budget als je een ssd wilt met genoeg capaciteit.

pricewatch: Crucial BX100 250GB

Dit is een goedkope maar snelle ssd met genoeg capaciteit.

[ Voor 39% gewijzigd door BramBiegstraate op 08-03-2016 08:04 ]