Mobo en Proc combo

Pagina: 1
Acties:

• Liquid
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
geef eens een moederbord en processor combinatie (mobo moet minimaal 1 isa slot hebben (het liefst gewoon 1) en processor zo snel en goedkoop mogelijk: beste prijskwaliteit)

edit:

voor een ATX kast.

Verwijderd

Asus P3V4X voor Fl. 275,- incl. verzendkosten en een Celly 533 FC-PGA met MSI-converter van hard-ware.nl voor Fl. 325,-incl. verzendkosten. Gaat naar de 800Mhz en hoger.

• Liquid
  • Niet online
ooohh ja jullie zijn tweakers... hhmmm doe er dan ook maar een heeeeeele goeie koeler bij, dan probeer ik het ook (heb nog nooi getweak, kan ook niet met mijn huidige mobo 66mhz standaart 68 maximaal... 20mhz winst wow...)

Verwijderd

oja een Golden Orb erbij!

• Liquid
  • Niet online
is dat een cooler?

• Fietsbel
  • Niet online

Fietsbel

¯\_(ツ)_/¯

Yep dat is een goede koeler/weinig lawaai.
Gebruik wel goede koelpasta, liefst artic silver.
Succes met je syteem :)

39

Verwijderd

Duron 600 & asus a7v ben je even duur uit. Ik weet alleen niet of de asus a7v een isa slot heeft.

En deze kun je ook overklokken tot 800/850 met standaard koeler

Voor prijzen kijk je natuurlijk op www.prijsindex.net :)

• Liquid
  • Niet online
is dit alles waaruit ik kan kiezen?

• metoo
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 06-06-2022
nee, maar je wou zo goedkoop mogelijk, alleen gebruikt is nog goedkoper.

Epox8RDA+ XPThorton2000+@3200+ Radeon9800SE@Pro Plextor 12/10/32A 80GB 7200 8MB XPpro

• Liquid
  • Niet online
eeh dat klopt maar wat hebben jullie dan allemaal, en met goedkoop bedoel ik 1000 piek of minder

• Floor-is
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 05:10

Floor-is

5.2

Ehm, dan neem je een DURON 700 of een Athlon 750. Kom je wel in die buurt met een ASUS A7V.

Ik ben absoluut geen INTEL-fan, dus daar moet iemand anders je oevr inlichten :)

Als je echter je DURON of Athlon (socket-versie) wilt overklokken, mag je wel bij me aankloppen :)

Floris

Bericht hierboven

Pagina: 1