Ik denk altijd heel goed na voordat ik iets stoms zeg
Vraag
Beste antwoord (via rickiii op 07-03-2016 17:56)
Nee, je moet de advertentie heractiveren (op "nieuw" zetten). Een nieuwe advertentie aanmaken wordt als kicken gezien en dan wordt de advertentie verwijderd. Je zou ook gewoon de advertentie kunnen aanpassen natuurlijkVerwijderd schreef op zondag 06 maart 2016 @ 22:34:
Je advertentie staat nu op "vervallen" dus je kunt gewoon een nieuwe posten imo.
Je kunt de advertentie ook veranderen in de status "verkocht" en dan een nieuwe advertentie posten natuurlijk.
[ Voor 6% gewijzigd door Microkid op 07-03-2016 09:29 ]
4800Wp zonnestroom met Enphase
Life's a waste of time. Time's a waste of life. Get wasted all the time and you'll have the time of your life.
Alle reacties
Verwijderd
Je kunt de advertentie ook veranderen in de status "verkocht" en dan een nieuwe advertentie posten natuurlijk.
[ Voor 41% gewijzigd door Verwijderd op 06-03-2016 22:36 . Reden: Toevoeging ]
Zal jouw antwoord markeren als beste antwoord omdat je de enige bent die gereageerd heeft.
[ Voor 30% gewijzigd door rickiii op 06-03-2016 22:38 ]
Ik denk altijd heel goed na voordat ik iets stoms zeg
Nee, je moet de advertentie heractiveren (op "nieuw" zetten). Een nieuwe advertentie aanmaken wordt als kicken gezien en dan wordt de advertentie verwijderd. Je zou ook gewoon de advertentie kunnen aanpassen natuurlijkVerwijderd schreef op zondag 06 maart 2016 @ 22:34:
Je advertentie staat nu op "vervallen" dus je kunt gewoon een nieuwe posten imo.
[ Voor 6% gewijzigd door Microkid op 07-03-2016 09:29 ]
4800Wp zonnestroom met Enphase
Life's a waste of time. Time's a waste of life. Get wasted all the time and you'll have the time of your life.