Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rickiii
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 13-12-2024
Ik heb per ongeluk mijn advertentie te vroeg op actief gezet waardoor ik ineens allemaal reacties binnenkreeg. Blijkbaar hebben veel mensen een alert ingesteld op nieuwe advertenties. Mijn vorige advertentie had helemaal niet actief moeten worden, waardoor mensen de verkeerde informatie hebben gekregen. Ik wil graag de oude verwijderen en een nieuwe aanmaken met de juiste info zodat mensen die in hun alert binnenkrijgen.

Kan iemand deze even verwijderen aub?
V&A aangeboden: Asus P8P67 PRO (Rev.3.0) + Intel Core™ i7 2600 (4x 3400...

Ik denk altijd heel goed na voordat ik iets stoms zeg

Beste antwoord (via rickiii op 07-03-2016 17:56)

• Microkid
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 22:42

Microkid

Frontpage Admin / Moderator PW/VA

Smile

Verwijderd schreef op zondag 06 maart 2016 @ 22:34:
Je advertentie staat nu op "vervallen" dus je kunt gewoon een nieuwe posten imo.

Je kunt de advertentie ook veranderen in de status "verkocht" en dan een nieuwe advertentie posten natuurlijk.
Nee, je moet de advertentie heractiveren (op "nieuw" zetten). Een nieuwe advertentie aanmaken wordt als kicken gezien en dan wordt de advertentie verwijderd. Je zou ook gewoon de advertentie kunnen aanpassen natuurlijk :)

[ Voor 6% gewijzigd door Microkid op 07-03-2016 09:29 ]

4800Wp zonnestroom met Enphase
Life's a waste of time. Time's a waste of life. Get wasted all the time and you'll have the time of your life.

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Je advertentie staat nu op "vervallen" dus je kunt gewoon een nieuwe posten imo.

Je kunt de advertentie ook veranderen in de status "verkocht" en dan een nieuwe advertentie posten natuurlijk.

[ Voor 41% gewijzigd door Verwijderd op 06-03-2016 22:36 . Reden: Toevoeging ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• rickiii
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 13-12-2024
Ik heb het al opgelost door de advertentie te heractiveren, gegevens wijzigen en op te slaan als preview.
Zal jouw antwoord markeren als beste antwoord omdat je de enige bent die gereageerd heeft.

[ Voor 30% gewijzigd door rickiii op 06-03-2016 22:38 ]

Ik denk altijd heel goed na voordat ik iets stoms zeg

Acties:
  • Beste antwoord
  • +3 Henk 'm!

• Microkid
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 22:42

Microkid

Frontpage Admin / Moderator PW/VA

Smile

Verwijderd schreef op zondag 06 maart 2016 @ 22:34:

Nee, je moet de advertentie heractiveren (op "nieuw" zetten). Een nieuwe advertentie aanmaken wordt als kicken gezien en dan wordt de advertentie verwijderd. Je zou ook gewoon de advertentie kunnen aanpassen natuurlijk :)

[ Voor 6% gewijzigd door Microkid op 07-03-2016 09:29 ]

4800Wp zonnestroom met Enphase
Life's a waste of time. Time's a waste of life. Get wasted all the time and you'll have the time of your life.