Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Vraag

• Omisys
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 27-11 14:28
Hallo,

Ik probeer een teamspeak server te hosten op mijn freenas server, en probeer aan de hand van deze guide het te installeren: https://forums.freenas.or...peak-3-server-jail.16900/

Alleen wanneer ik bij de stap kom, service teamspeak onestart, staat er starting teamspeak maar als ik bij top kijk is teamspeak niet opgestart. Ook zijn er geen log files aangemaakt. Iemand een idee hoe dit kan, of waar ik log files kan zien waarom de service niet start?

edit: deze kan de prullenbak in. Blijkt dat in de laatste versie van de ts3 port een fout zit waardoor hij niet kan opstarten. Een revisie teruggaan en het probleem is opgelost.

[ Voor 15% gewijzigd door Omisys op 06-03-2016 23:18 ]

Beste antwoord (via F_J_K op 09-03-2016 09:53)

• Room42
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Die handleiding staat notabene op een forum. Daaronder staan 5 pagina's aan posts. Was jouw probleem nog niet gepost daar? Daar is zelfs "5 minutes ago" nog een bericht geplaatst.

Loop die thread dus even door en laat even weten wat je gevonden hebt.
edit: deze kan de prullenbak in. Blijkt dat in de laatste versie van de ts3 port een fout zit waardoor hij niet kan opstarten. Een revisie teruggaan en het probleem is opgelost.
Goed gevonden ;)

[ Voor 28% gewijzigd door Room42 op 06-03-2016 23:19 ]

"Technological advancements don't feel fun anymore because of the motivations behind so many of them." Bron

Alle reacties

Acties:
  • Beste antwoord

• Room42
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Die handleiding staat notabene op een forum. Daaronder staan 5 pagina's aan posts. Was jouw probleem nog niet gepost daar? Daar is zelfs "5 minutes ago" nog een bericht geplaatst.

Loop die thread dus even door en laat even weten wat je gevonden hebt.
Goed gevonden ;)

[ Voor 28% gewijzigd door Room42 op 06-03-2016 23:19 ]

"Technological advancements don't feel fun anymore because of the motivations behind so many of them." Bron