Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Video editing laptop ~ €1000

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Wat ga je met je laptop doen?
Voornamelijk video / foto bewerking, dus denk aan Adobe programma's, misschien een heel klein beetje gamen en verder gewoon algemeen gebruik

Wat is je budget?
Rond de 1000 euro, iets meer of minder maakt niet uit

Ben je van plan je laptop veel mee te nemen?
Ja, aangezien ik veel reis(buitenland) moet ik op locatie kunnen editten. Dus niet te groot en niet te zwaar (15,6" is eigenlijk al aan de grote kant), ik heb thuis gewoon een desktop maar heb wat nodig voor op locatie.

Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren
Niet zo zeer een voorkeur. Goed scherm is belangrijk, iig met ips misschien UHD of 4k, maar ik weet niet of dat haalbaar is met het budget en of het al wel lekker loopt op een laptop. Minimale specs, i7, 128SSD, 8-16ddr, 13,3" zou mooi zijn, maar volgens mij wordt t minimaal 15"

Heb een beetje na deze gekeken, maar ik zie eigenlijk door de bomen het bos niet meer.
pricewatch: Asus N551VW-FY195T-BE
pricewatch: Asus ROG GL552VW-CN273T
pricewatch: Asus Zenbook UX305CA-FB073T
Dell inspirion 7000 series
Lenovo Y50
of misschien een BTO ?

Alvast bedankt :)

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 06-03-2016 22:02 ]

• bjvdven
  • Registratie: November 2015
  • Laatst online: 26-11 12:58
Mijn mening: de Dell met 1080p. Zelf m.2 ssd plaatsen en stickie ram erbij prikken. Ben je voor €1150 klaar

RX 7900XTX, 9800X3D, B650 TUF GAMING, 32Gb 6000c30 buildzoid timings , Arctic Freezer II 280mm ||| Galaxy S23 Ultra 512GB

Verwijderd

Hmmm, een video-editing laptop op 13.3 inch? En dan ook nog liefst een uhd of 4k display?

Je weet dat scaling bij Adobe programma's nog niet (goed) werkt? Het is een expirimentele functie en die kan alleen maar 200% scalen. Niet handig op een 13.3" laptop, want dan is nog alles veel te klein.

Ik wilde en had zelf eerst ook een compactere laptop maar ik ben daar weer op teruggekomen en heb nu gewoon een 17.3" Lenovo Z70-80 met mat IPS full hd scherm. Ik neem hem zelf ook mee naar het buitenland om op locatie te werken. Het is gewoon maar 1 kilo meer dan een kleinere laptop. En deze is vrij plat. En het is veel goedkoper, en de fan maakt geen of nauwelijks lawaai. Maar je kunt er gewoon veel beter en makkelijker op werken. Met Full HD op 17.3" hoef je niet te scalen en heb je dus lekker veel bureaublad.

Dus ik zou gewoon voor zoiets gaan http://www.laptopshop.nl/...ad-z70-80-80fg00h8nx.html en de harddisk eventueel zelf vervangen door een SSD. Kan je heel makkelijk bij en zijn maar 3 schroefjes.

Of deze als je meer aansluitingen wilt: pricewatch: Asus N752VX-GC088T

Maar anders gewoon die Dell Inspiron 15 7000 ja, met gewoon full hd. Zoals bjvdven hierboven zegt. ;)

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 08-03-2016 10:10 ]