Toon posts:

Verjaardag cadeau

Pagina: 1
Acties:
  • 765 views

Verwijderd

Topicstarter
Hallo allemaal,
Donderdag 31 maart wordt ik dan eindelijk 16 jaar. Woehh!
En (ongeveer) een maand van tevoren beginnen de vragen over de cadeau's. Ik heb dit jaar geen flauw idee wat ik moet vragen. Ik zie vaak een drone voorbij komen, heb ik al. Of een powerbank, heb ik al. Veel meer is er ook niet te vinden bij de zoekresultaten.
Budget is maximaal 150 euro.

Enige tips zou ik erg op prijs stellen.

-Farezz

• LuNaTiC
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online

LuNaTiC

Olijke schavuit

je kunt helemaal geen cadeaus verzinnen??

heb je geen hobby's ofzo? :o

Vraag anders iets wat je wel heel tof zou vinden maar zelf eigenlijk het geld niet voor over zou hebben. Of vraag een aantal lekkere geurtjes, zijn ook altijd dure geintjes maar prima als je ze krijgt toch?

My own opinion is enough for me, and I claim the right to have it defended against any consensus, any majority, anywhere, any place, any time. And anyone who disagrees with this can pick a number, get in line, and kiss my ass. - Christopher Hitchens

Verwijderd

Topicstarter
Echt hobby's heb ik niet. Natuurlijk ben ik een groot fan va elektronica maarja...
Een luchtje is inderdaad een goed idee.

• WiLLoW_TieN
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 15:28
Een Tweaker kan altijd wel een SSD gebruiken ;)

• Sissors
  • Registratie: Mei 2005
  • Niet online
Afhankelijk van hoe groot fan van elektronica en wat voor een elektronica we het hier over hebben: Een labvoeding. (Tenzij je gewoon computers bedoelt, dan heb je weinig aan een labvoeding).

[ Voor 25% gewijzigd door Sissors op 06-03-2016 21:26 ]

• Vos
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 17:23

Vos

AFCA

Kan je niet wat webshops afstruinen? Zet filter op maximaal 150 en gaan met die banaan.

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Front verplichte underscores

Geen ding vragen, maar een ervaring. Parachutespringen met een vriend, of zo. (Als dat mag, als zestienjarige).

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 17:25

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

^^

Dit. Dingen vervelen, ervaringen blijven je bij. Schijnen ook te zijn wat je gelukkig maakt op langere termijn. Lees o.a.: http://www.fastcoexist.co...-on-experiences-not-thing

Je moet natuurlijk wel nog iets verzinnen dat je wilt doen (cq mag doen, <18 valt een aantal opties af ;) ), maar of het nu parachutespringen is, geweer schieten, een reis maken, of wat dan ook, het zal je veel langer en liever bijblijven dan $ding.

* dion_b heeft geen flauw idee wat hij - ruim 2 decennia terug - voor z'n 16e of 17e verjaardag vroeg, maar weet nog haarfijn dat hij naar met school naar Roma ging toen hij 16 was en 6 maanden later op z'n 17e op uitwisseling naar Bialystok in PL - en wat hij daar uitspookte >:)

Oslik blyat! Oslik!

• O88088
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 12:08
Een Raspberry Pi met een hele berg zooi erbij?

Een keer paintballen met vrienden.

Rijlessen voor als je 16.5 bent.

• 418O2
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 16:17

• Señor Sjon
  • Registratie: Juli 2003
  • Nu online
Goed, dit soort opsomtopics zijn niet de bedoeling op GoT. Vandaar een slotje voor je aanstaande verjaardag. :p

This is my signature. There are many like it, but this one is mine.

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.