Acties:
  • +2 Henk 'm!

• HxsScorch
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 03-07 14:23
Goedendag medetweakers!

Ik heb vandaag goed nieuws mogen ontvangen vanuit de Tmobile shops in Rotterdam.

Ze hebben (zoals gebruikelijk) een Galaxy S7 en Galaxy S7 edge release aanbieding a.s. Vrijdag 11 Maart!

Bij deze release aanbieding krijg je het volgende abonnement:

Onbeperkt Bellen/SMS. 120Min binnen Europa
6GB databundel (4g+)

Ook krijg je de Gear VR lite die je bij de pre-order ook krijgt cadeau.

Dit alles voor een totaal van:

45 euro in combinatie met een S7
47 euro in combinatie met een S7 edge

Er word verwacht dat men bij Tmobile lijnbaan in de rij gaat staan, waarna de andere filialen zullen assisteren met het afsluiten van de contracten.

Het lijkt er ook op dat de niet-gelukkigen omdat de toestellen bijv op zijn (of de dag om is) een voucher zouden moeten krijgen waarmee het contract alsnog af te sluiten zou moeten zijn. Zodat er dus niemand zonder deze aanbieding de wachtrij zou moeten verlaten.

Meer info zodra ik meer weet, ga morgen eens de assistent filiaalmanager lastig vallen om te vragen naar de verwachte voorraad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gerritbob
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 01-04-2023
Vind ik nog best duur eigenlijk. Voorgaande jaren was zo een blue-carpet event meestal icm een 2 jarig abonnement en rond de €35.

In geval van de S7: totale kosten (€45x24) €1080 voor de gehele looptijd. De s7 kost los €699. Dus betaal je €381 voor het abonnement, wat neerkomt op €15,87/maand.

Iig bedankt voor het melden had via via gehoord dat dit eraan zat te komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SCARfaceE
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 09-07 21:16
gerritbob schreef op zondag 06 maart 2016 @ 20:52:
Vind ik nog best duur eigenlijk. Voorgaande jaren was zo een blue-carpet event meestal icm een 2 jarig abonnement en rond de €35.
Bij de S6 was het €42 als het goed is en bij de S5 ook zoiets. Alleen de S4 was het rond de €32 volgens mij.

PSN ID: Beest41

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HxsScorch
Klopt inderdaad Scarface,

Lijkt erop dat de aanbieding meer een upgrade is van 120min/m en 3gb/m naar onbeperkt en 6gb.

toch kan het wel de moeite waard zijn :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WouterL
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 11:14
gerritbob schreef op zondag 06 maart 2016 @ 20:52:

In geval van de S7: totale kosten (€45x24) €1080 voor de gehele looptijd. De s7 kost los €699. Dus betaal je €381 voor het abonnement, wat neerkomt op €15,87/maand.

Iig bedankt voor het melden had via via gehoord dat dit eraan zat te komen.
Ik betaal lachend 15,81 voor 6GB internet en onbeperkt bellen/smsen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SCARfaceE
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 09-07 21:16
HxsScorch schreef op zondag 06 maart 2016 @ 21:30:
Klopt inderdaad Scarface,

Lijkt erop dat de aanbieding meer een upgrade is van 120min/m en 3gb/m naar onbeperkt en 6gb.

toch kan het wel de moeite waard zijn :)
Was ook onbeperkt bij vorige abo's (behalve S4). Ik verwacht dat het weer heel erg druk wordt, je moet er vroeg bij zijn voor een plek in de rij.

PSN ID: Beest41

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• asr225
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 09:59
De Samsung shop in Den haag deed bij de release van de s5 en s6 ook zo een soort actie. Hier kon men ook een T-mobile contract afsluiten tegen de genoemde prijzen hierboven. Weten jullie of de shop dit keer ook meedoet? Ik heb zelf tot nu toe niks meegekregen.

Edit: Ik heb gehoord dat hun net als de andere keren (s5 en s6) ook op 11 maart acties zullen hebben net als in Rotterdam.

[ Voor 19% gewijzigd door asr225 op 07-03-2016 18:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HxsScorch
Mijn gesprek gisteren met Tmobile leverde eigelijk alleen het resultaat dat ze er niet zeker van waren maar het wel verwachtten. Het nieuws is al bij het personeel bekend sinds zaterdag, dus wellicht kun je het vragen bij de winkel?

Edit:

Er worden zo'n 1000 toestellen verwacht bij de winkels te liggen a.s. vrijdag. Aangezien de pre-orders al giga veel hoger zijn dan bij de S6, verwachten ze ook dat dat niet voldoende is.

[ Voor 30% gewijzigd door HxsScorch op 07-03-2016 15:00 ]

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.