GTX 980 TI op Marktplaats.

Pagina: 1
Acties:
  • 474 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nature
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 21-08 15:52
Ik kijk vaak op Marktplaats en ben aan het kijken voor een GTX 980 TI her en der, ik sprak een adverteerder hij verkocht zijn evga GTX 980 ti voor €400! Wat absurd weinig is maar ik wilde er wel een reisje voor maken wel wou ik een kopie van zijn rijbewijs zien (ik heb dit wel vaker gedaan altijd was dat oke) dit wou hij niet.
Ik heb hem wel gebeld gevraagd of ik langs kon komen nee dat kon niet ''ik werk van 7:00 tot 23:00 en daarnaast doe ik wat dingen.''
Ik wilde het gesprek afwikkelen de prijs is eigenlijk te mooi om waar te zijn en als het zo gaat is dat het waarschijnlijk ook het werd steeds grimmiger waar hij eerst net/normaal sprak kwam er op een gegeven moment straattaal en beschuldigingen. Hij had zijn account opgeheven bij marktplaats denk ik, nu staat er weer zo'n GTX 980 TI op, de vierde afgelopen week en net als de rest voor €400 http://www.marktplaats.nl...abe740c1b&previousPage=lr
Altijd ergens in the middle of nowhere nooit een beetje in het hart van NL nee altijd ver voor iedereen, zal dat de bedoeling zijn?
Ik volg het een beetje maar €400 constant zullen dit gewoon een groep scammers zijn ofzo, lijkt wel. :)'

Dit was degene die ik sprak aan de telefoon

EVGA GeForce GTX 980 Ti 6GB Superclocked+ ACX 2.0+
Evga geforce gtx 980 ti 6gb superclocked+ acx 2.0+ 1.5 maand gebruikt, wil gaan uitbreiden vandaar in de verkoop. 400 euro, word…
€ 400,00
02 mrt. '16
Schenkelaars
's-Gravenpolder, ZE

[ Voor 12% gewijzigd door Nature op 06-03-2016 17:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hardware-lover
  • Registratie: Augustus 2005
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

Als je bij bovenstaande advertenties "bekijk alle advertenties" aanklikt dan lijkt er iets in dat overzicht te staan wat sowieso niet geheel logisch overkomt? http://www.marktplaats.nl/verkopers/5330136.html

Het lijkt erop dat de videokaart aanbieder "meelift" op de abonnementsduur van de schilder?

[ Voor 18% gewijzigd door hardware-lover op 06-03-2016 18:02 ]

Testing, one, two ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vidra
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 10-10 23:22

Vidra

Vragen?

Het lijkt wel een fake account... met een foutieve link.

Executive Director | aan mijn uitspraken kunnen geen rechten worden ontleend! | Build: AMD 7800X3D - 32GB - AMD RX 7900XTX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Tja, dat is dus echt geen topic waard :)

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

Dit topic is gesloten.