Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Plaatsen Ip camera met NVR

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Verwijderd

Topicstarter
Hallo, de buren hebben een bewakingscamera systeem gekocht.
Nu de camera moeten ze nog even wacht deze zou in de volgende week toekomen.
Vandaag heeft de buur zijn NVR aangesloten aan zijn router. Nu zei hij dat de NVR (ben ook even gaan kijken) niet in de lijst van zijn router stond. de pc's en tv's zijn zichtbaar maar de NVR voor de IP camera's in niet te zien.
Is dit normaal? Moet de NVR via zijn router (192.168.1.1 ) niet in een lijst staan?
of komt dit omdat hij nog geen IP camera heeft aangesloten? Of is er een instelling dat nog moet gebeuren?
Wie weet raad?

Alle reacties

• shure-fan
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 26-11 15:33
En wat zegt de handleiding

Voip enthousiastelling, Liever een kabel dan wifi

• RobinF
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 04-10 19:21
De lijst van zijn router? Waar gaat het over? Als hier de DHCP Allocated Adressess bedoelt wordt, dan moet de NVR wel z'n IP van de DHCP Server krijgen. En als je een vast IP wilt, wil je een DHCP Binding of Reservation gebruiken.

• BlackWhizz
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 26-11 08:06
Wel aan de goeie kant aangesloten?

• vincedd
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 11:20
Waarschijnlijk moet je hem eerst een ip laten toewijzen door de router en daarna een vast ip geven.dat hebben wij regelmatig bij sommigen camerasystemen

Verwijderd

Topicstarter
@Shure-fan de handleiding heb ik nog niet gezin. De buur ging het eens afprinten. het is heel wat.
@RobinF je de dhcp lijst bedoel ik ja. De NVR ip adres staat in gesteld. ik kan het zelfs veranderen. er staat ook een hokje voor "via DHCP" maar of het nu aangevinkt staat of niet. hij komt niet in de DHCP lijst te staan
@BlackWhizz de goeie kant? Veel is er niet aan aante sluiten he. Hij zit dezelfde kan van de computer die er vlak naast staat en deze is wel te zien in de lijst. Het is van router naar switch en vandaar uit vertrekken allemaal de kabels van UPT
@vincedd ja da kan maar hij zou toch in de DHCP lijst moeten staan van zodra hij een adres krijgt? of niet?
Pagina: 1