Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Een vriendin van mij en haar partner zijn net uit elkaar gegaan. Hij appt haar de hele dag door en stuurt daarbij ook bedreigingen. Ze heeft onlangs aangifte gedaan van bedreiging/stalking en wilde de agent haar whats app geschiedenis laten zien als bewijs. Haar telefoon staat alleen niet toe om maar dan een week terug te gaan. Hij laat dan de gegevens en sluit whats app af.

Ik weet niet precies welke type mobiel ze heeft, maar wel dat het een Nokia telefoon is.

Vraag: is er een manier waarop ze haar chat geschiedenis kan inzien en op een (niet al te omslachtige) manier kan downloaden?

Ik weet dat je normaal gesproken een X aantal berichten kunt emailen, maar ik heb haar telefoon bekeken en kon de optie bij haar niet vinden. Bovendien gaat het om tientallen berichten per dag. Gegevens downloaden zou de voorkeur hebben.

Beste antwoord (via Verwijderd op 06-03-2016 14:49)

• Sissors
  • Registratie: Mei 2005
  • Niet online
Gezien de Nokia is het goede kans dat het een windows phone is, snelle google resulteert in: https://www.whatsapp.com/faq/nl/wp/22548236

(Werkt op mijn L640 iig).

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Inloggen via Whatsapp web al geprobeerd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mutatie
  • Laatst online: 14:33
Op mn android een tijdje de chat aanraken en kiezen voor gesprek mailen

Acties:
  • Beste antwoord
  • 0 Henk 'm!

• Sissors
  • Niet online
Gezien de Nokia is het goede kans dat het een windows phone is, snelle google resulteert in: https://www.whatsapp.com/faq/nl/wp/22548236

(Werkt op mijn L640 iig).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bazziek
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 14:49
https://www.whatsapp.com/faq/en/wp/22548236

Ook voor Android en IOS mogelijk maar gezien Nokia ga ik er net zoals de rest van uit dat het een WP is.

Edit: Al gepost, ik moet beter lezen.

[ Voor 11% gewijzigd door Bazziek op 06-03-2016 14:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Dat is tech en past beter bij het Windows Phone subforum.

@spazora: als het een andere telefoon/operating system is, dan een topicreport plaatsen. Wees ook volledig in de informatie, nu heb je te weinig om echt advies te kunnen krijgen.

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amadeus1966
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 04-08 02:19
Onder windowsphone gaat het als volgt.

Desbetreffende chat open, dan op de 3 bolletjes rechtsonder tikken vervolgens op informatie tikken.
In dat veld vervolgens weer op de drie bolletjes tikken, waarna je de optie krijgt om de chat te mailen.

Once we were young and ruthless, now we are old and toothless....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
gambieter schreef op zondag 06 maart 2016 @ 14:12:
[mbr]Dat is tech en past beter bij het Windows Phone subforum.

@spazora: als het een andere telefoon/operating system is, dan een topicreport plaatsen. Wees ook volledig in de informatie, nu heb je te weinig om echt advies te kunnen krijgen.[/]
Sorry, i had niet de connectie gemaakt dat een Nokia telefoon en een Windows telefoon hetzelfde is.

Btw: heb m'n vriendin net gebeld en ze heeft een Nokia Lumia 900 telefoon. Ik weet niet of dat uitmaakt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Om eerlijk te zijn gaat het waarschijnlijk niet werken als jij de telefoon zelf niet heeft en je vriendin een beetje halve informatie geeft via via (en jij blijkbaar ook niet weet wat het is of er ervaring mee hebt). Er staan nu een aantal tips in de bovenstaande posts die uitgeprobeerd kunnen worden.

Ik weet niet hoe handig je zelf bent met telefoons/techniek, maar als je dat bent, zorg dat je de telefoon zelf beschikbaar hebt of laat iemand bij de vriendin helpen :)

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
gambieter schreef op zondag 06 maart 2016 @ 14:47:
Om eerlijk te zijn gaat het waarschijnlijk niet werken als jij de telefoon zelf niet heeft en je vriendin een beetje halve informatie geeft via via (en jij blijkbaar ook niet weet wat het is of er ervaring mee hebt). Er staan nu een aantal tips in de bovenstaande posts die uitgeprobeerd kunnen worden.

Ik weet niet hoe handig je zelf bent met telefoons/techniek, maar als je dat bent, zorg dat je de telefoon zelf beschikbaar hebt of laat iemand bij de vriendin helpen :)
Goede tip Gambieter, maar het lijkt niet meer nodig. De tip over whats app web blijkt een briljante te zijn. Ik was zelf binnen een paar klikken ingelogd. Over de telefoon uitleggen hoe mijn vriendin hetzelfde kan doen, lijkt nog wat lastig te gaan, maar daar komen we wel uit.

Hartelijk bedankt voor het meedenken allemaal!
Pagina: 1