Na 9 jaar te gamen op een Mac (!) en een xbox360, vind ik het wel zo verstandig een aparte pc te kopen voor mijn game behoefte.
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
- Games spelen zoals Fallout 4, RTS, Anno-serie, Wolfenstein. Ik hoef niet op de hoogste framerate en resolutie te spelen, gameplay vind ik belangrijker, maar alles moet wel soepel draaien. Ik game ook niet veel, heb altijd een console gehad, en het fijne daaraan vond ik dat alles gewoon werkte, echter vind ik de spellen die voor de pc uitkomen interessanter.
- Voor alle andere computertaken gebruik ik een mac.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Max 800 euro, liefst minder zonder op de kwaliteit in te leveren.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
nee.
Randapparatuur, zoals muis, beeldscherm, toetsenbord heb ik al.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Een stille(!) pc die niet al te groot van vorm is. Ook toekomst bestendigd voor een upgrade in de toekomst.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Nee. Ik heb geen voorkeur.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Graag wil ik een stille pc. Ik vind het vrij storend als een pc veel geluid maakt.
Verder is het fijn als de pc niet al te groot is en er mooi minimalistisch/sober uitziet.
Ga je overklokken?
Nee, zou niet weten hoe, en ik wil er zo weinig mogelijk onderhoud aan hebben.
Wat verwacht je van ons?[i]
Ik heb een build bij elkaar verzamelt door topics te lezen, dus ik denk dat het wel bij elkaar past. Echter heb ik er niet veel verstand van en vraag ik me af of het een gebalanceerd/stabiel systeem is.
Ik vind het belangrijk dat het systeem geen problemen gaat geven door een verkeerde configuratie. Videokaart vind ik ook een lastige keuze, aangezien alles een verbetering is tov nu, hoef ik niet perse de duurste versie. Echter wil ik ook niet over een jaar al onderdelen vervangen.
Misschien kan het zelfs goedkoper gezien mijn wensen??
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
- Games spelen zoals Fallout 4, RTS, Anno-serie, Wolfenstein. Ik hoef niet op de hoogste framerate en resolutie te spelen, gameplay vind ik belangrijker, maar alles moet wel soepel draaien. Ik game ook niet veel, heb altijd een console gehad, en het fijne daaraan vond ik dat alles gewoon werkte, echter vind ik de spellen die voor de pc uitkomen interessanter.
- Voor alle andere computertaken gebruik ik een mac.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Max 800 euro, liefst minder zonder op de kwaliteit in te leveren.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
nee.
Randapparatuur, zoals muis, beeldscherm, toetsenbord heb ik al.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Een stille(!) pc die niet al te groot van vorm is. Ook toekomst bestendigd voor een upgrade in de toekomst.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Nee. Ik heb geen voorkeur.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Graag wil ik een stille pc. Ik vind het vrij storend als een pc veel geluid maakt.
Verder is het fijn als de pc niet al te groot is en er mooi minimalistisch/sober uitziet.
Ga je overklokken?
Nee, zou niet weten hoe, en ik wil er zo weinig mogelijk onderhoud aan hebben.
Wat verwacht je van ons?[i]
Ik heb een build bij elkaar verzamelt door topics te lezen, dus ik denk dat het wel bij elkaar past. Echter heb ik er niet veel verstand van en vraag ik me af of het een gebalanceerd/stabiel systeem is.
Ik vind het belangrijk dat het systeem geen problemen gaat geven door een verkeerde configuratie. Videokaart vind ik ook een lastige keuze, aangezien alles een verbetering is tov nu, hoef ik niet perse de duurste versie. Echter wil ik ook niet over een jaar al onderdelen vervangen.
Misschien kan het zelfs goedkoper gezien mijn wensen??
# | Product | Prijs | Subtotaal |
1 | Intel Core i5-6400 Boxed | € 185,95 | € 185,95 |
1 | MSI B150M PRO-VDH | € 71,95 | € 71,95 |
1 | Asus STRIX-R9380X-4G-GAMING | € 266,21 | € 266,21 |
1 | Cooler Master Silencio 352 | € 52,95 | € 52,95 |
1 | Crucial CT2K4G4DFS8213 | € 33,95 | € 33,95 |
1 | Sharkoon WPM500 Bronze | € 51,50 | € 51,50 |
1 | Crucial BX100 250GB | € 71,95 | € 71,95 |
Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 734,46 |