Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Thermaltake geen water cool producten te koop in Nederland

Pagina: 1
Acties:

• bas66
  • Registratie: Maart 2014
  • Laatst online: 02-09-2024
Beste Redactie hoe is het mogelijk dat er wel de grootste case van thermaltake core x9, die ik heb gekocht.
Zij een groot assortiment aan water cool producten hebben dit nergens te koop is. Ik heb 6 of 7 winkels aangeschreven om dit product de Thermaltake Pacifiic M3 mono waterblok voor de MSI z170a gaming 5 te kunnen kopen ook hebben zij voor gpu blokken voor asus x99 sabertooth moederborden.En Msi gpu kaarten vrij wel veel goede merken waar zij samen deze producten ontwikkelen.
Je kan het bedenken of zij hebben het enkel kan niemand in Nederland dit leveren als ik dit product nu wil kopen, dan zou ik het in Amerika moeten bestellen waar de pacific m3 134 dollar kost.
Bij het bestellen kom ik dan met verzenden en belasting op 284 dollar uit als ik er 40 euro bij doe koop ik de MSI gaming 7 en koop een mono blok in Nederland ???
Hoe kan het dat dit hier niet of in Europa te koop is.
Onder staat een link met de foto van het product is vanaf november op de markt zo kom je ook bij de thermaltake site ,alleen niet in Europa te koop.? :( :(
Groeten,
Bas

foto ,Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/PiqzeH4Wb36aZ1S9UAC15fkt/full.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.ocdrift.com/thermaltake-introduces-pacific-m3-water-block-for-msi-z170a-gaming-m5-motherboard/

[ Voor 15% gewijzigd door bas66 op 06-03-2016 09:36 . Reden: spel fouten link omdat ik geen foto kan uploaden ]

• .Maarten
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 12:56
En wat zegt Thermaltake erover?
Tweakers verkoopt voor zover ik weet geen hardware.

• bas66
Dat is ook niet mijn intense misschien willenen zij hier iets over of onder de aandacht kunnen brengen
zodat het wel hier te koop gaat worden.Bij thermaltake 284 euro koop dan maar een asus gene of er is nog een goedkopere uitvoering ben je ook 280 euro met blok kwijt

[ Voor 59% gewijzigd door bas66 op 07-03-2016 17:15 . Reden: wat verwijderd. ]

• bas66
Thermaltake verwijst op hun site naar de grote aanbieders hier Alterbate Azerty en zo staan er nog een paar zij weten het ook niet Dacht misschien hier iemand te vinden die de oplossing weet en zo hen ik 5 emails gehad niet te leveren is er niet terwijl ik net een meil uit amerika krijg dat het besteld gaat worden door familie

• bas66
Ik heb te horen gekregen dat Thermaltake niet weet of zij deze producten in Europa op de markt gaan brengen. En als dit wel gaat gebeuren dit nog een x aantal maanden gaat duren.
Met andere worden als ik of een ieder dit Mono blok of een van de andere uitvoeringen die je dan alleen buiten Europa zal moeten bestellen en het dan een hele dure onderneming gaat worden. Verzenden kost +- 70 euro en de invoer belasting komt op ongeveer 60 euro je het dubbele zal moeten gaan betalen.
Denk dat dit Topic verder geen zin heeft. Het enige wat voor informatie dit geeft is dat als je een mono blok voor je waterkoeling wilt kopen dit beter eerst kan na kijken wat er in Nederland te koop is en dat Thermaltake waarschijnlijk pas over een hele tijd de water koel onderdelen in Europa op de markt brengt
Of helemaal niet en je het op de web site zal kunnen bestellen.