Huawei p8 lite emui 3.1 en android 5.0 ALE-L21C432B133

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 744969

Topicstarter
Ik heb een huawei p8 lite met android 5.0 en emotion ui 3.1 (ALE-L21C432B133) en zou graag de update naar emotion ui 4.0 en android 6.0 doen maar kan nergens de update vinden of het lukt niet. Heb al verschillende keren firmwares gedownload om manueel te updaten maar het lukt me niet om te installeren. Of wel update hij maar raakt hij vast aan 4% of wel geeft hij de melding software install failed! Wat moet ik doen om de nieuwste software te krijgen? Ik heb al gelezen downgraden en dan versie per versie doen maar ook dit lukt niet. Kan iemand me verder helpen aub?
Dannku,

Freddytje

Beste antwoord (via Anoniem: 744969 op 20-03-2016 00:20)

• swv
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 18:45

swv

Wachten op de officiele release misschien? Hoef je ook geen vage sites af te speuren en verkeerde betaversies te downloaden. Er worden immers ook roms aangeboden van bijvoorbeeld de dualsim variant waardoor je echt goed moet opletten wat je doet. De typenummers verschillen amper.

De release zal nu niet meer lang op zich laten wachten. Ik had begrepen Q1 dus dat betekent deze maand nog. Dat ligt ook wel in lijn met deze betaperiode dat de release nabij is. Ik wacht ook geduldig. Maar dat gaat voor mij wellicht makkelijker omdat ik deze P8 Lite als tweede telefoon heb ;)

Ik weet het; niet het antwoord dat je wilt horen. Misschien wel het beste. Ik had het namelijk ook overwogen maar mede door verwacht geklungel en verschillende versies/roms die in omloop zijn toch van afgezien. Al zal je met een goed stappenplan heus wel je doel kunnen bereiken.

Alle reacties

Acties:
  • Beste antwoord
  • +1 Henk 'm!

• swv
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 18:45

swv

Wachten op de officiele release misschien? Hoef je ook geen vage sites af te speuren en verkeerde betaversies te downloaden. Er worden immers ook roms aangeboden van bijvoorbeeld de dualsim variant waardoor je echt goed moet opletten wat je doet. De typenummers verschillen amper.

De release zal nu niet meer lang op zich laten wachten. Ik had begrepen Q1 dus dat betekent deze maand nog. Dat ligt ook wel in lijn met deze betaperiode dat de release nabij is. Ik wacht ook geduldig. Maar dat gaat voor mij wellicht makkelijker omdat ik deze P8 Lite als tweede telefoon heb ;)

Ik weet het; niet het antwoord dat je wilt horen. Misschien wel het beste. Ik had het namelijk ook overwogen maar mede door verwacht geklungel en verschillende versies/roms die in omloop zijn toch van afgezien. Al zal je met een goed stappenplan heus wel je doel kunnen bereiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
We zijn ondertussen een maand verder en heb nog altijd geen update. Heeft er iemand een site met de firmwares en emui 4.0 update?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• benbaba
  • Registratie: December 2009
  • Niet online
Je moet eerst naar B188 (5.0) en je kan dan pas naar B524, let wel zijn beta's dus op eigen risico en misschien kan je ook niet terug naar lollipop als er geen roll-back beschikbaar is van huawei.

http://www.huaweiblog.de/...huawei-p8-lite-downloads/

[ Voor 35% gewijzigd door benbaba op 07-04-2016 23:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Ik zit nu op versie ale l21c432b171. Kan ik via deze software versie naar emui 4.0? Mijn apparaat is single sim.