na onze verhuizing ben ik de handleiding kwijt van onze JVC model F 333 LBK. Ik wil nu de radiozenders instellen maar weet niet meer hoe dat ging. Op de radio zit een knop: memory en auto memory. BV als ik op 4 druk waar normaal mijn radio 4 zit, zit nu de verkeerde frequentie. Als ik nu de juiste frequentie zoek en die wil vastzetten gaat het fout omdat als ik op 4 druk hij weer naar die foute frequentie gaat. Langer indrukken van knopje 4 werkt ook niet. Hoe werk het dan wel? Eerst de memory indrukken hielp- ook niet. Iemand die het weet?
Anoniem: 639074
Kijk de type aanduiding nog eens goed na, op deze naam zijn nml alleen je eigen postings terug te vinden, dat gaat dus niet werken.Anoniem: 744773 schreef op zaterdag 05 maart 2016 @ 15:05:
na onze verhuizing ben ik de handleiding kwijt van onze JVC model F 333 LBK. Ik wil nu de radiozenders instellen maar weet niet meer hoe dat ging. Op de radio zit een knop: memory en auto memory. BV als ik op 4 druk waar normaal mijn radio 4 zit, zit nu de verkeerde frequentie. Als ik nu de juiste frequentie zoek en die wil vastzetten gaat het fout omdat als ik op 4 druk hij weer naar die foute frequentie gaat. Langer indrukken van knopje 4 werkt ook niet. Hoe werk het dan wel? Eerst de memory indrukken hielp- ook niet. Iemand die het weet?
Bel anders JVC even.
Het instellen kan fout gaan omdat je na het drukken op memory binnen luttele seconden een nummer moet vastleggen, wacht je te lang dan kan de kans verkeken zijn??
Misschien moet je tevens de memoryknop ingedrukt blijven houden??
Misschien moet je na een stationskeuze nog een keer bevestigen??
Stoei dus eens met de mogelijkheden, of probeer te leven met de presets uit de automemory.
Uit deze en andere postings van je kom je nml. niet super georganiseerd over (topic kapen, dubbel posten, verkeerde(??) typeaanduiding, is het een receiver/tuner-versterker/tuner-losse tuner??, gebruiksaanwijzing kwijtraken, geen tel nummer van JVC kunnen vinden) kunnen de random presets daar niet gewoon bij??