Waar kan ik aan een heeeeeel goedkoop .nl domein komen?? Ik heb geen webspace nodig, alleen een redirect
redirect kost meestal toch nog zo'n 50 piek per jaar.
check www.webhosters.nl en kies er een mooie uit.
check www.webhosters.nl en kies er een mooie uit.
Mijn plekkie + Sympathisant van 'GoT voor Behoud der Nederlandsche Taal' [GvBdNT]
mmm ik heb ff gekeken ja, maar ik wordt d'r niet echt wijs van => search werkt niet 
Weten jullie niet een goede service??
Weten jullie niet een goede service??
er zijn diverse hosters en "hoster-vergelijking-sites" te vinden, kijk bijvoorbeeld de faq eens door. Verder moet je, als je het domein op je eigen naam wilt hebben (en dat wil je), wel over een KVK nummertje beschikken.
We spend our years as a tale that is told
Ok ik zal ff bij de FAQ kijken (wist niet dat het daar stond) Maar wat maakt het uit of het domein wel/niet op mijn naam staat?? Moet ik zeker weer veel voor betalen om het op mijn naam te zetten??
Ja, ziet er aardig uit ja 
Maar is het dan zo dat als ik daar een domein registreer (.nl) dat ik dan echt voor 50,- per jaar klaar ben?? Kan ik die dan gewoon redirecten?? Of niet??
Maar is het dan zo dat als ik daar een domein registreer (.nl) dat ik dan echt voor 50,- per jaar klaar ben?? Kan ik die dan gewoon redirecten?? Of niet??
[dit klopte niet]
Hee, ik ging ff kijken op je site, maar als ik op enter klik krijg een ik lege pagina... 
Anyway, jij hebt dus ook daar een domein hè? En werkt 't goed? Heb je ook space daar of ook alleen redirect??
Tell me more......
Anyway, jij hebt dus ook daar een domein hè? En werkt 't goed? Heb je ook space daar of ook alleen redirect??
Tell me more......
zoals achter de link staat ben ik nog heel hard bezig met mijn site, en er is nog niet meer als dat online... 
Ik host niet bij hun, dat doe ik bij iemand anders...
maar mijn ervaring met dit bedrijf is echt top, niks als lof!
maar mijn ervaring met dit bedrijf is echt top, niks als lof!
Dream on...Op vrijdag 22 juni 2001 14:44 schreef _-SToFFeL-_ het volgende:
En dus zonder KvK # op je eigen naam!
[Klopte niet, verkeerd begrepen]
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
32
33
| mark@beta:~$ whois theproject.nl
Rights restricted by copyright. See
http://www.domain-registry.nl/bestaat.lp
Domain name:
theproject.nl (second domain)
Organisation:
KiXart Webhosting
Wijde Geldelozepad 25 Rood
2012 EJ HAARLEM
Administrative Contact:
Technical Contact:
KiXtart webhosting
Phone: +31 23 5423718
E-mail: hostmaster@kixtart.nl
Registrar:
KiXtart webhosting *)
Barrevoetestraat 5
2011 WL HAARLEM
Domain Nameservers:
ns.kixtart.nl 213.196.29.130
ns2.kixtart.nl 213.196.29.131
Domain first registered: 31-05-2001
Record last updated: 31-05-2001
Record maintained by: NL Domain Registry |
Domein staat op naam van Kixstart zelf....dus niet op jou naam, het was dus geen flame van The Source
excuses, dat wou ik net zelf gaan doen (je was me voor), en je hebt gelijk, maar je hebt wel geen KvK # nodig om te registreren...
Verwijderd
sorry hoor volgens mij weet jij niet waar je over praat.... een .nl KAN niet op je eigen naam zonder kvk of als je niet in een bepaalde regeling valt (en dat zijn maar verrekte weinig mensen en daar val jij zeker neit onder).Op vrijdag 22 juni 2001 15:53 schreef _-SToFFeL-_ het volgende:
Ik stel voor dat je je mond houd over dingen waar je nix van af weet, sorry hoor maar dit beschouw ik als een flame!
Ik heb er toch zelf 1 regeristreerd!
en buiten dat, bij ComeOnline doen ze het ook, en ik kan er zo nog wel een paar vinden als ik ff zoek...
![]()
edit->
net te laat, anyway dat je geen kvk nodig hebt om een .nl te registeren VIA een bedrijf met kvk is helemaal niks bijzonders.
nu mag je mijn gegevens weghalen
Zonder KVK? Als particulier op je eigen naam? Lijkt me zo ongeveer onmogelijk.Op vrijdag 22 juni 2001 14:44 schreef _-SToFFeL-_ het volgende:
www.kixtart.nl is veruit de goedkoopste d8 ik...
En dus zonder KvK # op je eigen naam!
edit:
la ma, iemand anders was me al voor
Ze zijn weg, maar iedereen kan ze zo opvragen. Zo spannend is dit dus ook niet.Op vrijdag 22 juni 2001 15:57 schreef _-SToFFeL-_ het volgende:
nu mag je mijn gegevens weghalen
ok, maar dit is een beetje uitnodigend...sorry trouwens...
Ze hebben daar .tv domeinen voor 50 piek/jaar, hoe kan dat?? Bij www.tv betaal je 50 dollar/jaar.
edit:
K zie t al, fout in de prijslijst
K zie t al, fout in de prijslijst
3.1 Een Bedrijfsdomeinnaam kan slechts worden gehouden door een rechtspersoon, door een instelling, door een vennootschap, door een persoon die als eenmanszaak een onderneming drijft of een beroep uitoefent, of door een maatschap, met een statutaire zetel of daadwerkelijke vestigingsplaats in Nederland.Op vrijdag 22 juni 2001 15:58 schreef Wannapuf het volgende:
[..]
Zonder KVK? Als particulier op je eigen naam? Lijkt me zo ongeveer onmogelijk.
edit:
3.2 Een Persoonsdomeinnaam kan slechts worden gehouden door een natuurlijk persoon, niet handelend in de uitoefening van een beroep of (werkzaamheden voor) een bedrijf, die ingezetene is van Nederland. Een natuurlijk persoon kan slechts één (1) Persoonsdomeinnaam houden.
4 Bij het indienen van de aanvraag bij de Stichting dient de Deelnemer te beschikken over de volgende documenten:
a.1 voor een Bedrijfsdomeinaam: een recent (niet ouder dan een half jaar) uittreksel uit het Handelsregister, het Stichtingenregister, het Verenigingenregister of enig ander register dat door de Stichting is erkend, als bewijs van de identiteit van de Aanvrager en van haar statutaire zetel of daadwerkelijke vestiging in Nederland. De door de Stichting erkende registers, anders dan de hierboven genoemde, staan vermeld op de website van de Stichting;
a.2 voor een Persoonsdomeinnaam: een kopie van een geldig paspoort, identiteitskaart, rijbewijs of een kopie van een recent (niet ouder een half jaar) uittreksel uit het bevolkingsregister, strekkend tot bewijs van de identiteit en het ingezetenschap van Nederland van de Aanvrager;
b de door de Aanvrager ondertekende vrijwaringverklaring, conform het door de Stichting opgestelde model. In het geval dat een Persoonsdomeinnaam wordt aangevraagd door een minderjarige, dient een ouder of voogd de vrijwaringverklaring mede te ondertekenen.
Je hoeft mij niet te vertellen wat de voorwaarden zijn. Maar een persoonsdomeinnaam is waardeloos. Dan krijg je zoiets als 123.jan.nlOp vrijdag 22 juni 2001 16:27 schreef Berkie het volgende:
[..]
.nl domein was de vraag .. dus kan je wel degelijk op je eigen naam hebben zonder KVK hoor. Inderdaad zuigen die persoonsdomeinnamen zwaar ...Op vrijdag 22 juni 2001 13:45 schreef www.lb-theone.nl het volgende:
Waar kan ik aan een heeeeeel goedkoop .nl domein komen?? Ik heb geen webspace nodig, alleen een redirect
Verwijderd
Je kunt gerust als particulier een .nl domein reggen, maar dan moet je hoster meewerken. Die registreert dan voor jou het domein. Bedenk wel dat het domein dan officieel op zijn naam staat! Heb je dus een probleem als je bijv. www.startpagina.nl hebt geregged, want die geeft ie never terug. En claimen kun je wel vergeten.
Ik denk dat de regelementen van SDNL daar echt anders over denken. De admin contact op je naam is heel wat anders als het domein op jouw naam.
zonder KvK geen domein. Iemand die wat anders beweerd moet de regelementen maar eens doorlezen..
Andersom dus jan.123.nlOp vrijdag 22 juni 2001 16:32 schreef Wannapuf het volgende:
persoonsdomeinnaam is waardeloos. Dan krijg je zoiets als 123.jan.nl
Het is dus wel degelijk mogelijk om een domeinnaam te krijgen zonder uitreksel van KvK. Voorwaarden sluiten dit niet uit. Een verklaring van de belastingdienst, voor iemand met een eenmanszaak wordt ook erkend.
Kost wel extra enige moeite. Niet iedere host heeft daar zin in.
Kost wel extra enige moeite. Niet iedere host heeft daar zin in.
Le peintre de l'espace se jette dans le vide! (Y.Klein 1960)
en niet iedereen heeft een eenmanszaak. Feit blijft dat een particulier zonder professioneel belang bij een domeinnaam (dus zonder KVK nummer of ander onder de voorwaarden vallende situatie) NOOIT een domeinnaam op eigen naam kan registreren. Je kan natuurlijk wel roepen van "maar bij die host kan het wel want dan..", wat vaak inhoud dat de host het op de naam van het eigen (hosting)bedrijf registreerd. Gek genoeg is de auto die de buurman van jouw geld koopt en waar de eigendomspapieren op de naam van de buurman staan niet jouw auto.
We spend our years as a tale that is told
Verwijderd
als je met een goede overeenkosmt werkt kun je dit uitsluiten.Op vrijdag 22 juni 2001 17:03 schreef MrMenor het volgende:
Heb je dus een probleem als je bijv. www.startpagina.nl hebt geregged, want die geeft ie never terug. En claimen kun je wel vergeten.
Verwijderd
Ik ben geen jurist, maar ik denk toch dat het een beetje is zoals dutchman zegt. Als de auto op naam van de buurman staat is hij volgens de wet de eigenaar. En als het om echt grote bedragen gaat kunnen mensen wel eens vervelend worden.Op zaterdag 23 juni 2001 02:13 schreef Kertje het volgende:
[..]
als je met een goede overeenkosmt werkt kun je dit uitsluiten.
Mijn host zei ook dat ie geen probleem zou maken als ik mijn domein ooit wilde verhuizen naar een ander. Maar hij kan het me knap lastig maken als dat ook daadwerkelijk zou gebeuren. Of erger nog, wat gebeurt er als hij failliet gaat? Met curators valt niet te praten.
Verwijderd
Op vrijdag 22 juni 2001 13:45 schreef www.lb-theone.nl het volgende:
Ik heb geen webspace nodig, alleen een redirect
/me ]T_E_O [=- lag eventjes dubbelOp vrijdag 22 juni 2001 15:11 schreef _-SToFFeL-_ het volgende:
tip aan beiden: check /usr/webserver/l en /usr/webserver/t eens ?
Verwijderd
Op zaterdag 23 juni 2001 04:30 schreef -=] T_E_O [=- het volgende:
/me ]T_E_O [=- lag eventjes dubbel![]()
![]()
tip aan beiden: check /usr/webserver/l en /usr/webserver/t eens ?hehe.. sorry
Verwijderd
nah als je goede overeenkomst hebt, is dta geen probleem....je moet echter wel je host vertrouwen want als ze echt moeilijk zouden gaan doen, zal dit uiteindelijk tot een rechtzaak uitlopen....wat je overgens (bij een goede overeenkosmt again) wel zlt winnenOp zaterdag 23 juni 2001 03:05 schreef MrMenor het volgende:
[..]
Ik ben geen jurist, maar ik denk toch dat het een beetje is zoals dutchman zegt. Als de auto op naam van de buurman staat is hij volgens de wet de eigenaar. En als het om echt grote bedragen gaat kunnen mensen wel eens vervelend worden.
Mijn host zei ook dat ie geen probleem zou maken als ik mijn domein ooit wilde verhuizen naar een ander. Maar hij kan het me knap lastig maken als dat ook daadwerkelijk zou gebeuren. Of erger nog, wat gebeurt er als hij failliet gaat? Met curators valt niet te praten.
Pagina: 1