[pw] Max ICT B.V. geeft verkeerde koppelingen

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 460511

Topicstarter
Bij verschillende producten in de pricewatch wordt er naar een verkeerd artikel gelinkt. Een paar voorbeelden:

- Nintendo 3DS XL + New Super Mario Bros. 2 Blauw, Zwart - Prijzenn - Linkt naar een Samsung RAM streepje
- Nintendo 2DS Roze/Wit + Tomodachi Life - Prijzen - linkt naar een beschermfolie
- Nintendo Wii Sports Resort Pack Wit - Prijzen - linkt naar een cassette speler

Ik denk dat de database die Max ICT doorgeeft niet goed samenwerkt met de database van de pricewatch. Misschien handig om na te gaan bij wie de fout ligt en contact opnemen. Want nu staat Max ICT bij een hoop producten bovenaan als goedkoopste terwijl hun echte prijs er helemaal niet tussen staat. Dit lijkt mij voor zowel tweakers die denken een goedkoop product te kopen als Max ICT die producten verkeerd heeft staan niet goed uit te komen.

[ Voor 6% gewijzigd door Anoniem: 460511 op 05-03-2016 17:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shamalamadindon
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 30-03-2024
Ik snap eigenlijk niet helemaal waarom Max ICT er nog in staat gezien de erbarmelijke reviews.

Wanneer heb je het laatst je wachtwoord verandert? Er word op T.net de laatste tijd regelmatig misbruikt gemaakt van accounts met gelekte wachtwoorden om andere gebruikers op te lichten. Verander je wachtwoord, geef oplichters geen kans!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 460511

Topicstarter
Leo1010 schreef op zaterdag 05 maart 2016 @ 17:26:
Ik snap eigenlijk niet helemaal waarom Max ICT er nog in staat gezien de erbarmelijke reviews.
Als ik het goed begrijp betalen bedrijven er voor in in de PW opgenomen te worden. Waarom ze dat doen als ze hier afgebrand worden begrijp ik niet maar kan me voorstellen dat tweakers dat contract niet zomaar eenzijds stop kan zeggen. Zijn wel meer winkels met herhaaldelijk zeer slechte reviews in de PW.

Maar dat is ook maar speculatie van mijn kant, ben gelukkig geen advocaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P_de_B
  • Registratie: Juli 2003
  • Niet online
Een partij uit de PW verwijderen omdat deze slechte reviews heeft zou juist niet verstandig zijn. Nu kan iedereen de reviews lezen voordat ze bestellen. Als je een webshop met slechte reviews verwijderd kan niemand de slechte reviews lezen.

Oops! Google Chrome could not find www.rijks%20museum.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shamalamadindon
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 30-03-2024
Normaal zou ik het daar geheel mee eens zijn maar het gebeurd vaak genoeg dat Max ICT de enige lijkt te zijn die een bepaald product verkoopt of nog in voorraad heeft, wanneer men dan besteld (want enige winkel die het heeft en ondanks de negatieve reviews denk je natuurlijk "ze draaien toch nog") komen ze vervolgens met allerlei uitvluchten of leveren ze pas weken later of helemaal niet.

Wanneer heb je het laatst je wachtwoord verandert? Er word op T.net de laatste tijd regelmatig misbruikt gemaakt van accounts met gelekte wachtwoorden om andere gebruikers op te lichten. Verander je wachtwoord, geef oplichters geen kans!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerardVanAfoort
  • Registratie: April 2010
  • Niet online

GerardVanAfoort

Slapen is een hobby

Inderdaad ook met de pencil voor iPad Pro gezien in het iPad draadje, bestellen want voorraad... NIET!
En: Max ICT zonder BTW
En: Terugkerende foutieve prijzen
Zal er echt nooit iets bestellen

[ Voor 10% gewijzigd door GerardVanAfoort op 05-03-2016 22:34 ]

De rest is vrije tijd. Breathe in breathe out

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Outerspace
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 10:28

Outerspace

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

AFX Ghey Edition by HlpDsK

Leo1010 schreef op zaterdag 05 maart 2016 @ 21:02:
Normaal zou ik het daar geheel mee eens zijn maar het gebeurd vaak genoeg dat Max ICT de enige lijkt te zijn die een bepaald product verkoopt of nog in voorraad heeft, wanneer men dan besteld (want enige winkel die het heeft en ondanks de negatieve reviews denk je natuurlijk "ze draaien toch nog") komen ze vervolgens met allerlei uitvluchten of leveren ze pas weken later of helemaal niet.
Ik was dus niet de enige. Een Surface Pro 2 type cover met EN layout, een spaanstalige ontvangen. Terugsturen en vragen om een juiste, weer een Spaanse terugkrijgen. Geen excuses, niks... Creditnota ontvangen en weg met MaxICT. Heeft meer dan een maand mogen duren :/

Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad

Pagina: 1