Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dragoncry
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 13:28
Het probleem:

Ik speel GTA: Online sinds kort op de X-Box One (voorheen op PS3 en PC), omdat ik GTA al eerder heb gespeeld heb ik de tutorial voor GTA: Online overgeslagen toen dit gevraagd werd.

Nu unlocken er geen nieuwe missies meer, ik ben level 18 maar kan alleen missies van Gerald spelen, missies van Simeon Yitarian, Lester Crest, Martin Madradzo en Ron en Trevor unlocken niet.

De missies verschijnen niet in het menu, en als ik een contact bel heeft hij een slotje bij de optie "Request Mission" terwijl mijn level hoog genoeg is om van deze NPC missies te kunnen (mogen) doen.

Wat ik al gevonden of geprobeerd heb:

Op diverse fora wordt aangegeven dat het spelen van random missies dit zou kunnen verhelpen, maar de enige missies die ik krijg bij "Random Job" zijn de missies die ik reeds kan spelen (geen nieuwe missies dus), ook heb ik een vriend gevraagd mij uit te nodigen voor missies die voor voor mijn level beschikbaar zouden moeten zijn, maar deze kan ik later niet opnieuw spelen, de missies blijven dus onbeschikbaar voor mij.

Een ticket bij Rockstar is reeds aangemaakt.

Heeft een van jullie hier ervaring mee of een oplossing voor?
Ik zou het jammer vinden om opnieuw te moeten beginnen alleen omdat ik de tutorial heb overgeslagen..

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 406530

Daily Quests? Wellicht is de oplossing om dan in RP level door te groeien naar level 19. Verder kan het natuurlijk ook door die paar missies te herhalen, mits je maar verder komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 15:55
Gros van de contacts unlock je vanaf bepaald level, Lester komt ergens mid 20 kan ik me herinneren, Ron/Trevor pas veel later. Kwestie van gewoon hogere rank worden, via racen of huidige missies, of via invites van anderen.

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• dragoncry
Anoniem: 406530 schreef op maandag 07 maart 2016 @ 16:15:
Daily Quests? Wellicht is de oplossing om dan in RP level door te groeien naar level 19. Verder kan het natuurlijk ook door die paar missies te herhalen, mits je maar verder komt.
SinergyX schreef op maandag 07 maart 2016 @ 16:20:
Gros van de contacts unlock je vanaf bepaald level, Lester komt ergens mid 20 kan ik me herinneren, Ron/Trevor pas veel later. Kwestie van gewoon hogere rank worden, via racen of huidige missies, of via invites van anderen.
Reeds geprobeerd, ondertussen level 24, en nog geen nieuwe contact missies, zelfs Simeon heeft nog een slotje. Missies vrijspelen gaat alleen als ik uitgenodigd wordt om een missie te spelen die ik nog niet heb gedaan, iets meer werk en het duurt wat langer, maar hoef in ieder geval niet opnieuw te beginnen.
(missies starten gaat dus alleen vanuit het menu, als ik iemand bel heeft de "request mission" optie een slotje)

Heb ook een ticket aangemaakt bij Rockstar zelf, zij geven aan hierna te gaan kijken, dank voor de tips in ieder geval :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 748319

Ik hoste de missies en mijn vrienden starten high level missies op voor mij.
Ik heb ze altijd gekregen omdat ik de 'host' ben ;)
Misschien kun je dat proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 10-07 12:56

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

dragoncry schreef op maandag 07 maart 2016 @ 20:40:

Heb ook een ticket aangemaakt bij Rockstar zelf, zij geven aan hierna te gaan kijken, dank voor de tips in ieder geval :)
Had je dan niet je topicstart kunnen aanvullen hiermee? Afgezien van de vervelende ervaring die je blijkbaar hebt met GTA:Online, was R* misschien wel het eerste contactpunt geweest om je issues aan voor te leggen?

Hoop in ieder geval dat ze snel met een terugkoppeling komen naar je.

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dragoncry
Anoniem: 748319 schreef op maandag 14 maart 2016 @ 14:29:
Ik hoste de missies en mijn vrienden starten high level missies op voor mij.
Ik heb ze altijd gekregen omdat ik de 'host' ben ;)
Misschien kun je dat proberen.
Dat lukt al, zie mijn vorige bericht, het probleem is hiermee (half) opgelost, contact bellen en vragen om missie gaat niet maar, missies waarvoor ik ooit eerder ben uitgenodigd kan ik blijven spelen vanuit het menu.
MAX3400 schreef op maandag 14 maart 2016 @ 14:35:
[...]

Had je dan niet je topicstart kunnen aanvullen hiermee? Afgezien van de vervelende ervaring die je blijkbaar hebt met GTA:Online, was R* misschien wel het eerste contactpunt geweest om je issues aan voor te leggen?

Hoop in ieder geval dat ze snel met een terugkoppeling komen naar je.
Niet aan gedacht, excuus.

Van Rockstar heb ik nog geen bericht terug, en het leek me verstandig even rond te vragen of iemand eerder dit probleem heeft gezien, en misschien een oplossing heeft. Onder het motto van "cover your bases" ;)
Pagina: 1