Probleem Viper 550 op ASUS P3V4X

Pagina: 1
Acties:

• Axeman412
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 06-11-2025
Hoi, ik heb pas een P3V4X plankje gekocht maar krijg D3D games niet aan de praat onder windows 98

Ik heb de nieuwste detonator drivers geprobeerd ( 5.30 en ben een aantal versies terug gegaan. Tevens heb ik de standaard Diamond drivers geprobeerd maar .. no go .. verder werkt m'n machine perfect, ook in alle resoluties

Tevens had ik problemen met m'n Live, deze past niet goed in de PCI gleuf en wipt er soms uit wanneer je hem met een schroefje vast zet.

Systeem :

ASUS P3V4X
CELERON 566
128 MB PC100 SDRAM
SBLIVE Value
Diamond V550 TNT 16MB

Heeft iemand nog tips ?

Ik ben wel op zoek naar een nieuw video kaartje maar dat wordt een Geforce II MX en die is nog niet leverbaar. Dus for the time being moet de Viper nog even aan de gang.

BTW op een ander moederplankje P2B werkt hij wel goed!

PC: ASRock Dual Sata II, AMD64 3500+ @ 2,42ghz, Kingston value 2gb Dual Channel DDR, ASUS 8800 GTS 640, HDD 1 TB total, DigiCam: Minolta Dynax 5D

• smallblock
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 17-08 01:09

smallblock

Aliens (& rust) ate my Buick

Kijk ff in de bios hoe de AGP ingesteld staat. Misschien staat die op 4X en dat kan een TNT niet aan.

Leuke lamp, overigens !!

Verwijderd

Om de viper stabiel te maken moet je waarschijnlijk de waitstates in je bios wat hoger zetten.

• Beaves
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 19:46

Beaves

Usque ad Finem

Dat met die niet goed passende SB Live! heb ik ook last van op m'n P3B-F, gewoon eerst goed de kaart in de gleuf duwen en daarna het schroefje er voorzichtig in draaien, dat werkt bij mij in ieder geval goed.

Schotlandofiel | Godzijdank ben ik atheïst
Canon 7D / 20D / 300D + glas | Just Light | Flickr