Sennheiser Game Zero headset.

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Hallo :).
Ik heb vandaag mijn Sennheiser game zero binnen gekregen. Ik heb deze meteen uitgepakt en ben achter de computer gedoken om ze uit te proberen. Nadat ik de 2 draadjes in mijn computer had gedaan kreeg ik een configuratie scherm, ik heb de headset toen netjes geconfigureerd en alles nog even doorgelopen. Toen ik Teamspeak opstartte (programma om te communiceren met andere) Merkte ik al gauw dat de er altijd staat dat mijn microfoon op stil staat (dit is niet alleen in teamspeak maar ook in verschillende games en ook skype). Dit staat hij niet en ik heb alles al geprobeerd, ook werkt de rechter earcup niet... Heeft iemand enig idee hoe ik dit fixen kan, of wordt dit een boze brief naar de site en mijn geld terug??

Ik hoop dat iemand mij met dezelfde headset helpen kan!
Thanks -Dennis. :) :)

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Stekkers er verder induwen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 2Dutch
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

2Dutch

No worries eeh!

Zo klinkt het inderdaad: rechts geen geluid en je mic geeft ook geen signaal.
Heb de Sennheiser PC game 360, ouder model maar vergelijkbaar, en dat is echt een kwestie van inprikken in de audio uit + micpoort en gaan met die banaan. Is misschien de micplug in de verkeerde poort gestopt? Er zitten er tegenwoordig nogal wat aansluitingen (wel kleurgecodeerd) op moederborden, misschien per abuis toch een verkeerd kleurtje gepakt? :)

| The bitterness of poor quality remains long after the sweetness of low price is forgotten |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Overigens is een boze brief wel erg wild bedacht. De site kan nu niet direct iets doen aan een defecte headset, of wel? Een vriendelijke brief met verzoek om zsm te vervangen (indien daadwerkelijk defect) lijkt me een stuk beter als startpunt.