Op donderdag 21 juni 2001 23:18 schreef Shift het volgende:
En femme heeft hier 1000 mensen gek gemaakt met zijn brainwash site, AMD - LINUX - APACHE
en al die jeugd die hierkomt trapt er in en denkt dat AMD de beste processor is en Linux de stabielste OS in de wereld is, de enige reden dat Femme Linux gebruikt is dat het GRATIS is, hij heeft wel hekel aan microsoft omdat de bedrijf veel geld verdiend maar ondertussen heeft de gemiddelde GOT of Tweakers.net bezoeker geen flauw idee dat femme ook aan geld denkt met dit site vooral nu, omdat heel veel users aantrekt en daar zit aardig geld in.
Al die GOT users maar slijmen bij femme, femme denkt alleen maar een ding, nog grooter worden en de BMW eindelijk halen, een bedrijf oprichten meer mensen in dienst nemen. Dus internet machtspositie in nederland !
Idereen zal wel denken dat ik uit mijn nek lul maar dit is fucking de waarheid. Jullie maar posten en GOT bezoeken terwijl femme voor zijn BMW aan het sparen is, hij hoef toch geen cent uit te geven alles wordt gesponsord en elk inkomen is 1000% winst !
Dit moest ik nou wel echt kwijt, waarom als je bij tweakers.net een nieuws zie over microsoft staat bij de beschrijving altijd wat negatiefs, brainwash-trick, zo veel mogelijk microsoft haters creeren.
Verwijderd
/me is gebrainwashed dan blijkbaar.
Ik gebruik ook Linux Apache (en binnenkort AMD)
Pluimpje aan Femme dus
. Brainwash succeeded.
Nee, dit is echt de grootste onzin.
Denk maar niet dat tweakers.net enige invloed heeft op deze bislissingen van mij.
Tja en hetgeen je over Femme zegt is net zo'n grote onzin. Als het echt zo zou zijn, zou hij al lang een zwembad in de tuin z'n BMW hebben en een leuk kantoorpand!!!
Pluimpje aan Femme dus
Denk maar niet dat tweakers.net enige invloed heeft op deze bislissingen van mij.
Tja en hetgeen je over Femme zegt is net zo'n grote onzin. Als het echt zo zou zijn, zou hij al lang een zwembad in de tuin z'n BMW hebben en een leuk kantoorpand!!!
Ach ja... Als femme straks evt. een BMW zou hebben door tweakers denk ik alleen maar: dat heeft ie mooi gedaan ! 
Stukje is verder enig commentaar onwaardig denk ik, wel ff aardig om hier te zetten zodat iedereen er notie van kan nemen...
Stukje is verder enig commentaar onwaardig denk ik, wel ff aardig om hier te zetten zodat iedereen er notie van kan nemen...
Ik ben fan van dingen
Verwijderd
oohhh, Femme jij bent echt slecht! Dat had ik helemaal niet achter je gezocht. Met tricky marketing probeer je ons te indoctrineren en te zorgen dat we microsoft haten. En ondertussen word je miljonair zonder dat wij weten dat wij ervoor zorgen door gebruik te maken van deze gratis dienst.
/me is teleurgesteld
/me is teleurgesteld
Als ik zo ff Netcraft gebruik is 3/4 van de internet wereld al door Femme gebrainwashed wat betreft Apache ..Op vrijdag 22 juni 2001 13:47 schreef nelske het volgende:
* ThE_ED is gebrainwashed dan blijkbaar.
Pluimpje aan Femme dus. Brainwash succeeded.
Ik ben fan van dingen
Verwijderd
Ja hij goed bezigOp vrijdag 22 juni 2001 13:50 schreef ThE_ED het volgende:
[..]
Als ik zo ff Netcraft gebruik is 3/4 van de internet wereld al door Femme gebrainwashed wat betreft Apache ..
Binnenkort is heel internet van Femme... LOL
Jah en dan moet iedereen verplicht een banner op z'n site zetten: F3|\/||\/|3 0Wn5 |\/|3 ! (Ok sorry, ik ben melig aan het worden van al dat forummen)Op vrijdag 22 juni 2001 13:51 schreef nelske het volgende:
[..]
Ja hij goed bezig
Binnenkort is heel internet van Femme... LOL
Ik ben fan van dingen
Sow what, laat em lekker centen verdienen, doe ik ook, jij niet?
hahaha wat een koel verhaal!
hoe bedenkt 'ie het. ben benieuwd hoe erg je in de knoop moet zitten wil je dat soort ingewikkelde complottheorieen bedenken
hoe bedenkt 'ie het. ben benieuwd hoe erg je in de knoop moet zitten wil je dat soort ingewikkelde complottheorieen bedenken
This too shall pass
Verwijderd
OchjaOp vrijdag 22 juni 2001 13:49 schreef Tom het volgende:
Die topic is zwaar oud (2 jaar) en mijn mening daar is 180graden gedraait
Neuh werkte er toen ook al mee, maar toen was net IE4 uit als ik het me goed herinner.Op vrijdag 22 juni 2001 14:10 schreef Gordijnstok het volgende:
[..]
OchjaZeker omdat je er dagelijks mee moet werken nu
.. zo zie je maar..
Grappig. Niemand merkt op dat een topic met een dergelijke titel en inhoud het tegenwoordig niet lang vol zou houden. Het zou een slotje aantrekken als een magneet.
Tolerantie?
Tolerantie?
Geen nerdgedoe over mijn system specs. ;)
Denk ik alleen maar......,mag ik ook een stukje rijden?Op vrijdag 22 juni 2001 13:49 schreef ThE_ED het volgende:
Ach ja... Als femme straks evt. een BMW zou hebben door tweakers denk ik alleen maar: dat heeft ie mooi gedaan !
Leuk trouwens dat Clay hier nog steeds rondloopt.
"De ouwe Tom Bombadil is een vrolijk kwastje,Zijn laarzen zijn geel en knalblauw is zijn jasje, Want Tom, die de meester is, heeft geen ooit gevangen, Zijn liedjes zijn sterker en zijn benen zijn langer". (LotR)
Verwijderd
Ik wil btw niet vervelend doen, maar ZELF draait femme toch win2k?Op donderdag 21 juni 2001 23:18 schreef Shift het volgende:
En femme heeft hier 1000 mensen gek gemaakt met zijn brainwash site, AMD - LINUX - APACHE
en al die jeugd die hierkomt trapt er in en denkt dat AMD de beste processor is en Linux de stabielste OS in de wereld is, de enige reden dat Femme Linux gebruikt is dat het GRATIS is, hij heeft wel hekel aan microsoft omdat de bedrijf veel geld verdiend maar ondertussen heeft de gemiddelde GOT of Tweakers.net bezoeker geen flauw idee dat femme ook aan geld denkt met dit site vooral nu, omdat heel veel users aantrekt en daar zit aardig geld in.
Al die GOT users maar slijmen bij femme, femme denkt alleen maar een ding, nog grooter worden en de BMW eindelijk halen, een bedrijf oprichten meer mensen in dienst nemen. Dus internet machtspositie in nederland !
Idereen zal wel denken dat ik uit mijn nek lul maar dit is fucking de waarheid. Jullie maar posten en GOT bezoeken terwijl femme voor zijn BMW aan het sparen is, hij hoef toch geen cent uit te geven alles wordt gesponsord en elk inkomen is 1000% winst !
Dit moest ik nou wel echt kwijt, waarom als je bij tweakers.net een nieuws zie over microsoft staat bij de beschrijving altijd wat negatiefs, brainwash-trick, zo veel mogelijk microsoft haters creeren.
L
L wat een gezeik.... op deze manier kun je je mening altijd wel in het gelijk stellen. Trouwens die gozer speculeert van alles maar waar ie het vandaan heeft .. 
Ik vind wel dat ie op sommige punten gelijk heeft over het overdreven verkondigen van meningen over AMD, Intel, Linux, Microsoft... etc. dit is idd niet echt zinvol en soms wekt het wel is wat irritatie op enzo, maar dit heeft niks te maken met indoctrinatie en brainwash van Femme. En vergeet niet dat het volgens mij stikt van de tieners
hier op T.Net die nog wel is ongenuandeerde uitspraken doen.
Dus als ik iets wil weten, over software/ hardware, lees ik vaak wel op T.Net maar bepaal dan zelf wel wat ik interessant vind en wat niet.
En nog ff wat anders... je moet niet denken dat jij zelf niet geindoctrineerd wordt. Een oom van mij werkt bij NCR, die doen vaak onderzoek naar marketing en dat soort shit.. en ze weten alles van je. En ze doen daar dus ook van alles mee. En als jij dus in de supermarkt loopt en jij ziet toevallig dat kratje bier staan bij de kassa en je koopt het, dan ben je ook al geindoctrineerd, want denk niet dat dat daar toevallig is neer gezet. Alles wordt onderzocht.. en je wordt dan ook dagelijks geindoctrineerd...
ik zag trouwens dat die gozer bij de ABN-AMRO werkt... nou die kunnen er ook wat van hoor met indoctrinatie dmv. reclames enzo..
Ik vind wel dat ie op sommige punten gelijk heeft over het overdreven verkondigen van meningen over AMD, Intel, Linux, Microsoft... etc. dit is idd niet echt zinvol en soms wekt het wel is wat irritatie op enzo, maar dit heeft niks te maken met indoctrinatie en brainwash van Femme. En vergeet niet dat het volgens mij stikt van de tieners
Dus als ik iets wil weten, over software/ hardware, lees ik vaak wel op T.Net maar bepaal dan zelf wel wat ik interessant vind en wat niet.
En nog ff wat anders... je moet niet denken dat jij zelf niet geindoctrineerd wordt. Een oom van mij werkt bij NCR, die doen vaak onderzoek naar marketing en dat soort shit.. en ze weten alles van je. En ze doen daar dus ook van alles mee. En als jij dus in de supermarkt loopt en jij ziet toevallig dat kratje bier staan bij de kassa en je koopt het, dan ben je ook al geindoctrineerd, want denk niet dat dat daar toevallig is neer gezet. Alles wordt onderzocht.. en je wordt dan ook dagelijks geindoctrineerd...
ik zag trouwens dat die gozer bij de ABN-AMRO werkt... nou die kunnen er ook wat van hoor met indoctrinatie dmv. reclames enzo..
Ik heb net mun nieuwe pc besteld ...
Een AMD 1400 mhz. Mijn eerste AMD.
Waarom AMD
- Stukken goedkoper.
- Mits goed gekoeld stabiel.
- Snel.
had ik goedkoop al genoemt
hehehehe
Achnee Intel verliest echt zijn voorsprong op AMD. Alleen de grote bedrijven blijven nog bij intel (vanwege de kortingen), maar verders ... AMD rules.
Waarom AMD
- Stukken goedkoper.
- Snel.
hehehehe
Achnee Intel verliest echt zijn voorsprong op AMD. Alleen de grote bedrijven blijven nog bij intel (vanwege de kortingen), maar verders ... AMD rules.
Wessie ... member of the Noizy Cows !!!
emmzz volgens mij had ik deze topic niet geupped om een nieuwe flamewar te beginnen...Op vrijdag 22 juni 2001 16:30 schreef Wessie het volgende:
Ik heb net mun nieuwe pc besteld ...
Waarom AMD
- Stukken goedkoper.
- Snel.
hehehehe
Die gast is niet helemaal lekker volgens mij
lol...
Kaap:
gebruikt Apache
gebruikt geen AMD (want Via suckz IMO)
gebruikt geen Linux (gebruikte)
Femme brainwashed helemaal niemand...
Kaap:
gebruikt Apache
gebruikt geen AMD (want Via suckz IMO)
gebruikt geen Linux (gebruikte)
Femme brainwashed helemaal niemand...