USB-hub via elke hub-poort aantesluiten?

Pagina: 1
Acties:

• SoundByte
  • Registratie: Maart 2015
  • Laatst online: 18-04-2022
Ik zie een USB 3.0 powered-hub van Konig. Deze wordt geleverd ,\met een micro-b naar A kabel.
Kan ik deze USB-hub aan een laptop aansluiten via elk van de poorten, ipv alleen die ene poort aan de zij- of achterkant?

Dan kan ik bijv. de hub aansluiten op een laptop met A-aansluiting, of de kabel omkeren en op een device met micro-b aansluiten?

• D4NG3R
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 22:51

D4NG3R

kiwi

:)

Euh, een USB hub heeft als het goed is 1 input en meerdere outputs. Je kan een output niet als input gebruiken nee. Of ik begrijp jouw vraagstelling verkeerd.

[ Voor 15% gewijzigd door D4NG3R op 05-03-2016 00:57 ]

Komt d'r in, dan kö-j d’r oet kieken

• Kalief
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 25-12-2025
Probeer het eens. USB is tweewegverkeer, dus er is geen echte input/output-scheiding. Althans niet voor data, voor de stroom kan dat anders liggen.

Niemand wordt Kalief in plaats van de Kalief!

• Damic
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 23:29

Damic

Tijd voor Jasmijn thee

Kalief schreef op zaterdag 05 maart 2016 @ 01:24:
Probeer het eens. USB is tweewegverkeer, dus er is geen echte input/output-scheiding. Althans niet voor data, voor de stroom kan dat anders liggen.
Euhm USB hubs hebben wel een in en uitgang, die chip moet natuurlijk weten wie de Host is.

Al wat ik aanraak werk niet meer zoals het hoort. Damic houd niet van zijn verjaardag

• Kalief
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 25-12-2025
Damic schreef op zaterdag 05 maart 2016 @ 20:47:
[...]
Euhm USB hubs hebben wel een in en uitgang, die chip moet natuurlijk weten wie de Host is.
Ach ja. Wishfull thinking :P
Maar met Firewire kan het wel.

Niemand wordt Kalief in plaats van de Kalief!