4800Wp zonnestroom met Enphase
Life's a waste of time. Time's a waste of life. Get wasted all the time and you'll have the time of your life.
After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...
Oscar Wilde
Intentionally left blank
Life's a waste of time. Time's a waste of life. Get wasted all the time and you'll have the time of your life.
Vond die twee statistieken altijd een zeer interessant gegeven. Ik mis het ook wel.
Vooral om nieuwe en oude producten in populariteit te kunnen meten maar ook bijvoorbeeld om te zien of je nieuwe Vraag & Aanbod advertentie misschien zin gaat hebben bijvoorbeeld.
Als ik een suggestie mag doen zou ik de stats gewoon een regeltje geven bovenaan in de '.popupContent'. Gewoon boven "Aan welke Inventaris wil je het product toevoegen?". Dan hoef je nergens te passen en meten. Iets van:
*[#] andereTweakers [willen/hebben] dit product ook.
Niet geschoten is altijd mis.
+1Microkid schreef op zaterdag 23 september 2017 @ 00:09:
Wederom een kick. Is het nou echt zo moeilijk om dit er weer even in te devven?
Er staat al "(button-image checkbox) willen (button-image checkbox) hebben".
Daar kan je dan toch:
"(button-image checkbox) willen (button-image checkbox) hebben"
van maken? Al dan niet zonder dat onderstrepen maar dat kan ik op GoT niet uitzetten.
[ Voor 3% gewijzigd door Mentalist op 07-10-2017 12:46 ]
Verstuurd vanaf mijn Computer®
Commandline FTW | Tweakt met mate
Mobiel, schlemiel.Hero of Time schreef op zaterdag 7 oktober 2017 @ 13:24:
En mobiel dan? Die kunnen zulke items niet zien.
Het aantal shopreviews dat een winkel heeft (om maar een voorbeeld te noemen) kan je nu als mobiele gebruiker ook niet zien als je de title niet kan lezen. Dus dat sommige informatie niet beschikbaar is voor gare apparaten zou op zich niets nieuws zijn.
[ Voor 3% gewijzigd door Mentalist op 07-10-2017 14:09 ]
Verstuurd vanaf mijn Computer®
Commandline FTW | Tweakt met mate

Toch leuk om te zien welke specifieke versie van de nieuwe 3080 populair/gewild is onder Tweakers om maar iets te noemen. Was ook handig voor V&A doeleinden, als ik zag dat iets gewild was maar niet beschikbaar dan nam ik sneller de moeite om de V&A aan te maken.
Die info past prima in de bubble die opent als je op willen of hebben klikt. Dit kan ook echt niet veel werk zijn.
Ik zie het hebben/willen niet bij mijn inventaris of de wenslijst. Of bedoel je een andere plek met 'Mijn product'-omgeving?boenkeijer schreef op dinsdag 29 september 2020 @ 13:21:
Momenteel zijn we bezig met het kijken naar (hoe wij het noemend) 'Mijn product'-omgeving, daar zit het hebben/willen ook in. Ik heb het doorgegeven aan degene die er mee bezig is, maar geen garantie dat dit soort functionaliteit er daadwerkelijk in komt.
Hoop dat deze kleine maar fijne feature zijn return maakt dit jaar. Ik mis hem nog altijd.

Daar zijn geen plannen voor. Dat gezegd hebbende zijn we wel aan het experimenteren met de tekst van "willen" en "hebben", dus zal het eens in de groep gooienMicrokid schreef op dinsdag 10 januari 2023 @ 16:50:
Na 7 jaar mag ik dan dit jaar eindelijk hopen dat deze functie dit jaar weer terugkomt?
Kwestie van daarnaast een klein text element plaatsten met, `X Tweakers hebben/willen dit.`.
Mis deze feature sinds het verwijderen ervan nog altijd.
Omdat we in de tussentijd hier niet aan gaan sleutelen, doe ik dit topic op slot.
Dit topic is gesloten.