Toon posts:

Day Of Defeat

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Deze mod komt bij sommigen vast bekend voor, maar zijn er ook Nederlandse servers voor??
Het is wel leuk vind ik als ik geen zin heb in CS. Maar alleen met m'n broer is er niks aan. Dus zijn er mensen die NL servers weten voor deze mod?

Verwijderd

waarom moet je er Nederlandse voor hebben?

Verwijderd

Topicstarter
sneller/kan ik nederlands praten :)

edit:
Engels ik ook wel goed

• DoD Cerberus
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 26-06-2025

DoD Cerberus

blabla!

Er zijn voor DoD tot nu toe geen nederlandse servers (voor zover ik weet) er zijn ook maar weinig nederlanders die DoD spelen, op soomige clans na, zoals de mijne.

"From this day to the ending of the world, But we in it shall be remembered -- We few, we happy few, we band of brothers."

• Chaoss
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 00:16

Chaoss

Moderator Spielerij

Professioneel boekemantsje

er zijn wel nederlandse servers.

HOLHAAR bv is een zonnet server, kweet het ip zo ff niet niet.

en btw DoD Roewlt! :)

PSN: Wanderer200 | Switch: Wanderer

• buzz
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 14-02 09:15
DoD is stom, kom CSen, hoe meer fragvoer hoe liever...
GReetingz,

• Buck Danny
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

Buck Danny

flying ace

DoD schopt idd kont!

En HOLHAAR is geen zonnet server!

• Bloodclot
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 14-02 13:48

Bloodclot

Jawier!

ik heb welles op Holhaar gespeelt. Die naam al! :O

DOD is een Vette mod!!!!!! punt uit... Maar CS is toch beter (mijn mening)

• Chaoss
  • Laatst online: 00:16

Chaoss

Moderator Spielerij

Professioneel boekemantsje

Op zaterdag 23 juni 2001 00:53 schreef BuzzerCrAsH het volgende:
DoD is stom, kom CSen, hoe meer fragvoer hoe liever...
GReetingz,
Na 2 jaar CS gespeeld te hebben, hebbik dat wel gezien. Dust ken ik nu wel ;)

Fragvoer? whahahaha meet me and my sig!

DoD is gewoon de eerste mod die ongeveer evengoed als CS is.

PSN: Wanderer200 | Switch: Wanderer

• Kortfragje
  • Laatst online: 07-02 12:54

Kortfragje

......

na alph 1.0 heb ik dod niet meer gespeeld, op welke versie zit ie nu? (ik vond het toen niet tof genoeg om cs te verdringen )

http://www.gjpvanwesten.nl

Verwijderd

Was de url van DoD wil die mod wel es zien ben nieuwsgierig... ;)

• heuveltje
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 13-02 14:57

heuveltje

KoelkastFilosoof

Heuveltjes CPU geschiedenis door de jaren heen : AMD 486dx4 100, Cyrix PR166+, Intel P233MMX, Intel Celeron 366Mhz, AMD K6-450, AMD duron 600, AMD Thunderbird 1200mhz, AMD Athlon 64 x2 5600, AMD Phenom X3 720, Intel i5 4460, AMD Ryzen 5 3600 5800x3d

Verwijderd

Ik ben sinds 3 maanden op zoek naar DoD (sinds de review in pcgameplay@april), maar de site ligt sindsdien plat en andere links om het te downloaden werken eigenlijk nooit.

• Buck Danny
  • Niet online

Buck Danny

flying ace

Verwijderd

Topicstarter
Ha, toch fijn om te weten dat er mensen zijn die DoD leuk vinden :).

Maar wat is het ip van Holhaar, of waar kan ik dat vinden. En zijn er nog andere servers die bijv. in GB staan zodat ik nog een behoorlijke ping heb en daarnaast het gesprek nog kan volgen.

• DoD Cerberus

DoD Cerberus

blabla!

Op zondag 24 juni 2001 12:51 schreef MarcK het volgende:
Ik ben sinds 3 maanden op zoek naar DoD (sinds de review in pcgameplay@april), maar de site ligt sindsdien plat en andere links om het te downloaden werken eigenlijk nooit.
dat is dus echt zwaar gelul!! www.dayofdefeatmod.com doet het perfect!

En BTW Holhaar is dus echt een kutserver, veel te hoge ping en er word alleen maar gespawnkilled en geteamkilled enzo!! Holhaar = :r

"From this day to the ending of the world, But we in it shall be remembered -- We few, we happy few, we band of brothers."

• Buck Danny
  • Niet online

Buck Danny

flying ace

Verwijderd

Op zondag 24 juni 2001 18:58 schreef The_Operative het volgende:

[..]

dat is dus echt zwaar gelul!! www.dayofdefeatmod.com doet het perfect!
Die site kende ik niet. Thnx PiNDa.CoM en The_Operative. Ben hem nu aan het downloaden.

De site waar ik op doelde is www.dayofdefeat.com en die ligt toch echt vanaf april al plat en via de pas ingevoegde link kwam ik ook niet echt veel verder.

• STING
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 31-01 16:11
Ik denk dat je het beste Gamespy 3D kunt gebruiken met de DoD tab erbij, vind je altijd de servers met de laagste ping...

da's voor mij in ieder geval het belangrijkst :)

• STING
Btw DoD kicks ass... Ik begon met CS, maar toen vind ik DoD :))

Ut is allemaal wat simpeler, ut neigt wat meer naar DM, maar dat is het gelukkig niet.

Het grootste voordeel van DoD is dat je niet 4 minuten hoeft te wachten voordat je weer aan de gang kunt.. bij DoD is dat rond de 0:10-0:30.

• Tusk
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 12-02 16:39

Tusk

Sticky Bomb likes you!

waar haal ik dod tab dan?
ik kan die nie vinden.....

*I asked for a shotgun, not an anti-aircraft!
- shotgun? that must be the guns that fire a shot....
*yes.. you must be the brains

Verwijderd

Topicstarter
Jolt in UK zou eik ook DoD servers hebben, zag ik op hun site. Want in de newspost aldaar van 18 mei ofzo staat dat zer binnen een paar uur online zijn. Maar dat zijn ondertussen al haast een paar maanden :D

Verwijderd

DoD wordt regelematig door nederlands en belgen gespeeld hoor.... ik ben er al heeeeeeeeeeeeeeeeeeel wt tegen gekomen :)

ga in gamespy zoeken naar "opasia" servers

Verwijderd

En daarbij...
daar zitten zeer snelle servers tussen...
En waarom moet je zonodig Ned kunnen praten...
waarom praten.. enigste wat je moet doen is KILL KILL KILL

• DarkShadow
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 13-02 15:11
ik vindt dod ook cooler as cs.
eerstniet maar nu helemaal.
ik ben dan ook woII freak.
pas op een duitse server, al die moffen afknallen, geeft een goed gevoel.

stonk nog bovenaan ook, en onder mij een engelsman, en daaronder allemaal moffen :D

Verwijderd

Topicstarter
Ook al WOII freak??? Dat is bij mij een belangrijke reden om het te spelen :)

Verwijderd

Ik speel normaal altijd CS :P

Maar ik had al eerder gelezen over deze Mod en nu las ik weer dit topic en steeds wordt gezegd dat dit een vette Mod is dus ben ik het nu ook ff aan het downen :)

Dus ik ga het straks nog ff spelen, welke mappen kunnen jullie me aanbevelen om te spelen??

cya,

MM

Verwijderd

Ik dacht toch echt dat er hier een stel DoD players waren!!

Verwijderd

Topicstarter
Op woensdag 27 juni 2001 08:59 schreef MM het volgende:
Welke mappen kunnen jullie me aanbevelen om te spelen??
Allemaal :P

Ik vind dod_caen erg leuk en dod_hill

• STING
mijn favo's

dod_caen
dod_oslo
dod_seg3

DoD is inmiddels de enige mod die ik speel, CS verwaarloos ik zwaar :P

• DoD Cerberus

DoD Cerberus

blabla!

ff over die servers... binnenkort komt DoD1.3 uit en die zal het mogelijk maken te spelen op Linux-servers. Dit zal er dus waarschijnlijk tot leiden dat het aantal servers bijna zal verdubbelen! Goed nieuws dus.

DoD 1.3 staat in de planning voor deze week. (tevens nieuwe dingen zoals een bajonet) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :)

Verwijderd

Topicstarter
Nou, als het deze week op de planning staat komt het volgende week (of later) pas uit, zoals dat meestal gaat. En dan ben ik op vakantie, en dan moet ik DoD nog langer missen :'(

Verwijderd

Dit weekend versie 1.3! :9~ Er zijn al pre-releases naar servers gegaan! (Heb ik nog niet kunnen vinden :( De admins zijn nogal braaf geloof ik...) Verder vind ik CS leuk, maar het is zwaar irritant dat je als je dood bent 5 minuten niks zit te doen. DoD is gewoon het beste! Ik game'de nauwelijks --> speelde DoD (werd weggeschoten van Omaha...) --> raakte ZWAAR verslaafd... zegt toch wel iets over de mod... :D

Verwijderd

Topicstarter
Ha, al enige uren is DoD te downloaden. Dus gaat allen gauw naar de site van DoD.

• DarkShadow
kben hem nu aan ut binnenhalen. met 140 kb/s :9~
Ga maar weer eens veel spelen. kheb nu eindelijk vakantie, mar nu is operation flashpoint uit, en wordt ut nog krap met de tijd :)

Verwijderd

Helaas is die mod 103 MB groot. Dat gaat me niet lukken met m'n 56k modem :). Maar wachten op KPN met de ADSL. Voorlopig maar bij cs houden, is ook erg vet. Maaruh, vertel eens wat meer?? Wat is het doel enzo, wapens??

• pica
  • Laatst online: 09-02 16:51
WTF moet je eigenlijk doen met DoD? Ik had het laatst op een LANnetje bij mij thuis gespeeld, maar niemand begreep er een ruk van.

Steam

Verwijderd

Er zijn verschillende 'goals'. Verover alle vlaggen, haal de papieren en breng die naar je basis, blaas de brug op; maar dit zijn niet meer dan 'reden om een gevecht te kunnen houden'. En die zijn errug goed... als je een beetje kan spelen na een tijdje, kan je zoveel gave dingen krijgen. Zo zat ik bijvoorbeeld eens met 16 tegen 16 in een straatje (Caen voor insiders) Uiteindelijk kwamen we erdoorheen wegens uitstekende samenwerking van snipers/light infanterie/assualt infantery. Een deel sprinte naar voren met granaten in de hand... De Duitsers werden laag gehouden door machinegeweerdekking... Dat was zooooo cool!!! Een hele goede reden om DoD te spelen... :D :D :D :D :D :D :D :D :D

• DarkShadow
caen is idd de vetste map. Ik vind omaha ook wel verbeterd nu, maar hij is erg makkelijk voor de geallieerden (helemaal as je het met het echt vergelijkt). Je hebt gewoon een sniper nodig die de anderen dekt, die moet in het water helemaal rechts gaan liggen, net boven de waterlijn. Geen hond of duitser die je ziet, en je kan hen allemaal rustig neerpaffen, na 5 minuten, zijn er alleen nog maar duitsers die achteraan in het level durven te spelen, dus respawn als light infantery en paf alle moffen met een kogel neer en vergeet het dynamiet niet meetenemen.
Blaas vervolgens de zooi op. succes verzekerd. :9
De nieuwe maps zijn ook wel cool, xag ook op een site dod_arnhem staan alleen de link was een beetje dood. wie heeft um al gespeeld, hij lijkt me errug cool!

• DoD Cerberus

DoD Cerberus

blabla!

DoD_Arnhem is dus echt een kut-level, de 'brug'is maar een paar meter lang, de hele stad is eec teringzooi en hij stikt van de texture-problemen! best zonde van je downloadtijd :(

• Newjersey
  • Laatst online: 07-02 15:24
ja ik, maar heb een ontzettende lag op engelse servers, ben ook opzoek naar een nederlandse DoD server :)

Verwijderd

Je moet de ElNino-servers proberen... erg snel! Probleem: ze hebben een anti-cheat proggie PunkBuster, daar moet je een client van downloaden. Als je dan cheat wordt je gekicked... Op zich een goede zaak... alleen vervelend dat onder cheaten ook een standaardinstelling in een config-file valt... :r

• DarkShadow
dan ga ik arnhem duz niet downen. ik ga geen eeuwen wachten met een luttele 180 kb/s :)
jammer
het had zo mooi kunnen zijn, misschien is dit wel mijn roeping.

kheb nog nooit last van lag gehad, ik kies gewoon de snelste servers eruit met gamespy 3d.
Een nederlandse server zou wel leuk zijn. bij demon ofzow (desnoods gamepoint, alhoewel dat de lag probs niet oplost :) )

Verwijderd

D'r is wel een Nederlandse server: Holhaar... Heb ik nog nooit aangedurft... Maar ik speel lag-loos around the world met ADSL :)

• Newjersey
  • Laatst online: 07-02 15:24
ik heb 2 nederlandse servers voor DoD tot nu toe gevonden

213.207.23.234:27015
195.64.95.16:27015

;)

• pica
  • Laatst online: 09-02 16:51
Ik heb er ook nog 1: 10.10.10.2 :P

Steam

• STING
ik gebruik gewoon Gamespy om servertjes te zoeken.. heb je altijd de beste ping ;)

op de day of defeat site kun je een gamespy tab ervoor vinden, wel zo makkelijk

• DoD Cerberus

DoD Cerberus

blabla!

wat nou gamespy?? als je gewoon bij je filter opties alles goed instelt hoef je daarna alleen maar update te doen en voila, de snelste draaiende servers met alle info!!

Verwijderd

Het is wel een cool spel....heb wel eens gespeelt...lekker raggen met die 2de wereld oorlog geweren....maar ik speel nu Action Quake 2.....:) is ook wel leuk...
Pagina: 1