Ik las laatst dat er soms giftige stoffen in vliegtuigen zitten. Ik vroeg mij af in wat voor soort vliegtuigen dat voorkomt en hoe dat dan werkt.
Alvast bedankt!
Alvast bedankt!
Oslik blyat! Oslik!
Virussen? Scan ze hier!
Mijn overgrootvader rookte vanaf zijn 14e tot zijn 86e.Soldaatje schreef op vrijdag 04 maart 2016 @ 21:15:
Even serieus: het is wel degelijk mogelijk dat er giftige lucht in vliegtuigen voorkomt.
Google maar eens "Giftige lucht vliegtuigen Zembla"
Aan de andere kant: familielid van mij heeft 40 jaar gewerkt als bemanningslid en is net met pensioen en leeft nog.
Je zult wat specifieker moeten zijn. Er worden heel wat stoffen gebruikt die in meer of mindere mate giftig zijn. Zelfs het schoonste water is giftig in grote hoeveelheden.Anoniem: 744585 schreef op vrijdag 04 maart 2016 @ 20:38:
Ik las laatst dat er soms giftige stoffen in vliegtuigen zitten. Ik vroeg mij af in wat voor soort vliegtuigen dat voorkomt en hoe dat dan werkt.
Alvast bedankt!
[ Voor 18% gewijzigd door MedionAkoya op 04-03-2016 22:01 ]
Trein?
Anoniem: 319464
[ Voor 24% gewijzigd door Anoniem: 319464 op 04-03-2016 22:03 ]
Juist het schoonste (met minieme hoeveelheden mineralen) water kan slecht voor je lichaam zijn. Om de WHO te citeren:downtime schreef op vrijdag 04 maart 2016 @ 21:23:
Zelfs het schoonste water is giftig in grote hoeveelheden.
We kunnen het nog sterker vertellen: Kerosine zit niet soms in vliegtuigen, maar eigenlijk altijd. Dat nog naast het feit dat elke stof in principe giftig is.wildhagen schreef op vrijdag 04 maart 2016 @ 21:03:
Dat klopt. Denk alleen al aan kerosine, wat geen gezond goedje is om direct mee in aanraking te komen (maar dat geld bijvoorbeeld net zo goed voor benzine, diesel etc).
If you choose not to decide, you still have made a choice.
Nee, het gaat over chemische dingen IN vliegtuigen toch? niet wat vliegtuigen bij alle vluchten in de lucht sprayen?TommyboyNL schreef op vrijdag 04 maart 2016 @ 22:31:
[Knuppel in het hoenderhok]Wellicht heeft de TS over de beruchte chemtrails?[/knuppel]
Solar @ Dongen: http://solar.searchy.net/ - Penpal International: http://ppi.searchy.net/
Nee, want daarvan weet iedereen dat de FBI dat chemtrail spul mengt met de brandstof. Daar hoef je geen vraag over te stellen.TommyboyNL schreef op vrijdag 04 maart 2016 @ 22:31:
[Knuppel in het hoenderhok]Wellicht heeft de TS over de beruchte chemtrails?[/knuppel]
If you choose not to decide, you still have made a choice.
Die giftige bende moet natuurlijk eerst in het vliegtuig geladen wordne, voordat het uitgesproeid kan worden over onschuldige wereldburgersKeiichi schreef op vrijdag 04 maart 2016 @ 22:32:
[...]
Nee, het gaat over chemische dingen IN vliegtuigen toch? niet wat vliegtuigen bij alle vluchten in de lucht sprayen?
Dat is de kerosine die je ruikt, en dat komt via de openstaande deuren naar binnen...Anoniem: 319464 schreef op vrijdag 04 maart 2016 @ 22:01:
Wordt ook wel aerotoxic syndroom genoemd. Iemand vond zo slim in de jaren 50 om de ventilatie van de cabine via de turbinemotor tr laten lopen. Vooral de oliesmering is het kwadige goedje. Je ruikt t vooral, ik iig, bij stationair draaiende stilstaande vliegtuig.
"Take the risk of thinking for yourself. Much more happiness, truth, beauty, and wisdom will come to you that way." -Christopher Hitchens | In memoriam? 🏁 ipv kruis!
Virussen? Scan ze hier!
Een goede grap mag vrienden kosten.
Het nieuwe speelgoed: een Saab 9-3 Aero (absoluut, helemaal en compleet fantastisch....)
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq