aanbevelingen grotere/langere game muizen

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aminam
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 14-07 08:50
Ik wil naast mijn huidige steelseries Rival en Roccat kone (originele) graag een 3e game muis hebben, echter... Net als mijn huidige moeten die absoluut groot van formaat zijn en vooral lang, kennelijk zijn mijn vingers wat aan de lange kant en ik vindt het super vervelend als de muis niet lang genoeg is om mijn vingers te huisvesten.

Het lijkt lastiger te vinden om muizen goed te sorteren op vooral de omvang vandaar dat ik benieuwd ben naar jullie aanbevelingen, ik kan gewoon weer een andere variant Rival of Kone nemen NP maar wat anders proberen zou leuk zijn.

- rond de €50-60 (minder is beter)
- geen vervelende CS/mmorpg knoppen
- Lang/groot
- rgb lampjes leuk maar geen specifieke eis
- bedraad

B550 | R7 5800x3d | RX6950XT | Formd T1 | AW3423DW

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rolandos582
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 07:40
Zelf heb ik ook erg grote handen, en heb de pricewatch: Roccat Kone XTD Optical aangeschaft. Iets boven budget maar wel erg fijn en mooi groot.

Hiervoor had ik de Logitech MX518 oid, die was ook erg fijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Foritain
  • Registratie: Augustus 2012
  • Niet online

Foritain

BaasHaas

Hoe bevalt de Rival/Kone?

De Rival zou ik als middenmaatje beschouwen, de Kone is een wat grotere palm-grip muis. De nieuwe Kone XTD Optical is een heerlijke muis als je het mij vraagt, kwalitatief een flinke upgrade boven de oude Kone.

Een mooi alternatief daarvoor welke binnen je budget valt zou evt de CM Storm Sentinel III kunnen zijn. Zelfde sensor, lekker lang, niet te gek duur maar wel een enorme bak features.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aminam
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 14-07 08:50
Foritain schreef op vrijdag 04 maart 2016 @ 20:26:
Hoe bevalt de Rival/Kone?

De Rival zou ik als middenmaatje beschouwen, de Kone is een wat grotere palm-grip muis. De nieuwe Kone XTD Optical is een heerlijke muis als je het mij vraagt, kwalitatief een flinke upgrade boven de oude Kone.

Een mooi alternatief daarvoor welke binnen je budget valt zou evt de CM Storm Sentinel III kunnen zijn. Zelfde sensor, lekker lang, niet te gek duur maar wel een enorme bak features.
de kone beviel altijd het best op het scrolwieltje na die was gewoon bagger. Niet alleen is de rechter/linker klik optie op het scrollwieltje onhandig het maakt het ook nog eens kwetsbaar, bij mij is hij dus kapot waarvan hij van de 2/3 scrollkliks er maar 1 doorvoert.

Maar voor de rest vindt ik hem nog altijd fantastisch

B550 | R7 5800x3d | RX6950XT | Formd T1 | AW3423DW