[Android] Service om app close te verhinderen ?

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ? ?
  • Registratie: Mei 2007
  • Niet online
Ik ben sinds een maand bezig met Android apps te maken. 't Is te zeggen: ik wil één app maken die ik ga integreren in hardware en ga verkopen/verhuren. Als WinForms/.NET kenner lukt het eigenlijk vrij goed.

De app die ik dus wil maken, zal in een kiosk mode moeten draaien. Alleen: is zoiets mogelijk in Android zonder het toestel te rooten? Je kan een app pinnen, maar die pin kan je ook weghalen. Dus geen goed idee.

Daarom had ik volgend idee: als ik een service aanmaak die op de achtergrond de openstaande apps monitort, zou ik bij het sluiten van de app, de app terug kunnen openen. -er is geen 100% security nodig, het is enkel om onbedoeld sluiten op te lossen/te verhinderen; voor de klanten. Zou dit een goed idee zijn?

Of heeft iemand betere voorstellen?

Alle reacties

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• NMe
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 09-09 13:58

NMe

Quia Ego Sic Dico.

[google=how to make kiosk app android] -> http://www.andreas-schrad...-a-kiosk-mode-in-android/ ?

'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ? ?
  • Registratie: Mei 2007
  • Niet online
Dat ziet er interessant uit! Precies wat ik zocht, maar niet vond met mijn Google skills :|
Dankje. Morgen probeer ik dit allemaal uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Creepy
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 11:48

Creepy

Tactical Espionage Splatterer

En ik maar denken, die vraag, die ken ik ergens van... Topic van een week geleden: Android App in 'kioskmode'

"I had a problem, I solved it with regular expressions. Now I have two problems". That's shows a lack of appreciation for regular expressions: "I know have _star_ problems" --Kevlin Henney