Toon posts:

Game PC €300-€350

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Verwijderd

Topicstarter
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Vooral gamen: Football Manager, AC Unity en Syndicate en eventuele nieuwe AC spellen maar ook voor het dagelijks gebruik.

Wat mag het systeem gaan kosten?
€300-€350

Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Nee, heb er ook weinig verstand van dus heb zeker jullie hulp nodig.

Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Nee heb graag goede kwaliteit en voor mij maakt merk daarbij niet uit.

Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
AC-games kunnen spelen zonder al te veel problemen. Hoeft niet megastil te zijn maar het geluid moet niet al te veel hinderen

Ga je overklokken?
Nee

Wat verwacht je van ons?
Zoveel mogelijk bang-for-buck

Alle reacties

• MichaelvD
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 28-11 13:59
Gamen voor 350 gaat niet lukken. Of je moet echt 2e hands willen kijken maar dan gaat het nog krap worden.

[ Voor 14% gewijzigd door MichaelvD op 04-03-2016 19:29 ]

• Evion
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 12-09 13:08
Heb je helemaal geen randapparatuur?

Verwijderd

Topicstarter
Dit wordt mijn eerste PC, het geld dat ik ga besteden aan monitor etc. zit niet bij dit budget inbegrepen.

Verwijderd

Wat Evion bedoelt is of je iets van een kast hebt, een harde schijf, moederbord etc. Want 300-350 euro is een zeer krap budget voor gamen.

Verwijderd

Topicstarter
2e hands is geen probleem maar weet niet welke aanbiedingen goed zijn, jullie een paar goede gespot? Budget is ook niet heel strikt maar het liefst gewoon niet te duur.

Verwijderd

Op Tweakers zelf kan je 2e hands spullen vinden als ik het goed heb, overigens zou ik echt niet weten of je het nog goedkoper kan krijgen op andere websites.

Verwijderd

Topicstarter
Heb op Tweakers gekeken en heb verschillende aanbiedingen gezien maar heb gewoon te weinig verstand om te oordelen wat goed genoeg en betaalbaar is voor wat ik wil.

• Ergo
  • Registratie: November 2014
  • Laatst online: 23-11 12:10
Denk om eerlijk te zijn dat je met 350 euro er niet gaat komen. Al helemaal niet met de spellen die je wilt spelen. Denk dat je minimaal rond de 500-650 euro gaat zitten exclusief monitor en randapparatuur. Denk dat je dan beter af bent met een console

Verwijderd

Ik denk dat ik toch mee moet gaan met Nate hier.

• Tsurany
  • Registratie: Juni 2006
  • Niet online

Tsurany

⭐⭐⭐⭐⭐

Kan je het budget verhogen naar 500-550 euro? Dan heb je veel meer mogelijkheden.

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

• ColonelPhantom
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 24-11 01:42
#ProductPrijsSubtotaal
1AMD Athlon X4 860K Boxed€ 71,95€ 71,95
1Gigabyte F2A88XM-HD3€ 50,-€ 50,-
1WD Blue WD10EZEX, 1TB€ 47,95€ 47,95
1Cooler Master N200 Closed€ 37,95€ 37,95
1Crucial CT51264BA160BJ€ 14,95€ 14,95
1be quiet! System Power 7 400W€ 42,95€ 42,95
Bekijk collectie
Importeer producten
Totaal€ 265,75

En dan deze GPU erbij: V&A aangeboden: Asus GTX 660 TI-DC2T-2GD5
Dan zit je aan een kleine €400 (exclusief Windows, ik weet niet hoe je dat gaat doen?)
Voor €15 meer heb je trouwens 8GB RAM, maar dat kan in de toekomst ook nog makkelijk erbij geprikt worden :)
Misschien heb ik niet de beste keus genomen kwa het één of het ander, maar dan zegt iemand het wel (hopelijk :+)

Bedankt! - Gamer - Tweaker - Retrogaming - Een dag niet getweakt is een dag niet geleefd

• Baloes
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 01-12 11:01
Gezien het feit dat TS aangeeft dat ie er geen verstand van heeft is de kans dat er zelf gebouwd gaat worden klein zijn (correct me if I'm wrong natuurlijk). En dan zit je idd nog met windows...

Dan lijkt me een 2e hands pctje van V&A een beter idee.

Zoiets als dit bv. V&A aangeboden: ITX BUDGET GAMING | i3-4170 | HD7850 | 256GB SSD | 1TB HDD

Leuk pctje. . De i3 is draait elk spel en icm met de HD 7850 kun je een prima potje gamen. De pc is upgradebaar (i5/i7). Goede ruime SSD en harde schijf. Leuk compleet dingetje.

Je zou een bod kunnen doen of je budget ietsje oprekken?

[ Voor 4% gewijzigd door Baloes op 04-03-2016 21:28 ]

• Ergo
  • Registratie: November 2014
  • Laatst online: 23-11 12:10
Baloes schreef op vrijdag 04 maart 2016 @ 21:24:
Gezien het feit dat TS aangeeft dat ie er geen verstand van heeft is de kans dat er zelf gebouwd gaat worden klein zijn (correct me if I'm wrong natuurlijk). En dan zit je idd nog met windows...

Dan lijkt me een 2e hands pctje van V&A een beter idee.

Zoiets als dit bv. V&A aangeboden: ITX BUDGET GAMING | i3-4170 | HD7850 | 256GB SSD | 1TB HDD

Leuk pctje. . De i3 is draait elk spel en icm met de HD 7850 kun je een prima potje gamen. De pc is upgradebaar (i5/i7). Goede ruime SSD en harde schijf. Leuk compleet dingetje.

Je zou een bod kunnen doen of je budget ietsje oprekken?
Dat is best een leuk dingetje voor dat geld. Anders zou ik toch echt voor een console gaan. Voor 430 euro heb je 1tb ps4 met 2 controllers. Ben zelf geen console gamer maar is een redelijke optie waar je wss sowieso wel wat jaartjes vooruit kan

Maar ideaal zou ik gewoon je budget met 200 euro oprekken en gewoon even doorsparen.

Verwijderd

Topicstarter
Bedankt allemaal, ik kijk nog even verder en kijk wat ik allemaal kan doen met het budget. Console behoort ook tot mijn mogelijkheden.
Pagina: 1