Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
hallo, mijn dochter heeft een probleem met haar gsm. een xperia z3. ze heeft hem laten vallen en scherm kapot. :( ze kon wel nog ontvangen maar het scherm reageerde niet meer (ontgrendelen). binnengebracht en nieuw scherm laten plaatsen. na reparatie geen netwerkontvangst meer, moederbord ook maar vervangen en antenne vervangen. resultaat, nog altijd geen netwerk..... software is ook al via pc opnieuw geupdate maar zonder resultaat.
heeft hier soms nog iemand een oplossing? gsm is nog altijd in de winkel, die doen daar echt wel hun best maar hebben ook nog geen oplossing gevonden.
alvast bedankt voor de eventuele reacties.

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Kun je in iets meer detail uitlegge nwat je bedoelt met "geen netwerkontvangst"? Wat gebeurt er als je verbinding met een netwerk probeert te maken? Krijg je uberhaubt netwerken te zien? Wat gebeurt er bij andere simkaarten?

Kortom iets meer informatie graag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
hallo, sorry voor mijn late reactie. beetje druk gehad. met geen netwerk bedoel ik gewoon geen enkel netwerk (ontvangst). er is geen enkel streepje voor ontvangst zichtbaar en toestel kan ook geen netwerk vinden. heb een kaartje van alle drie de providers geprobeert. het kaartje werkt wel gewoon in een andere gsm.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lazwa
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 29-03 19:59
Ik heb hetzelfde na reparatie vh scherm. Ga ze vandaag bellen want voor de reparatie was er niks aan de hand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Momus
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 14-01-2019
Verwijderd schreef op maandag 07 maart 2016 @ 18:51:
hallo, sorry voor mijn late reactie. beetje druk gehad. met geen netwerk bedoel ik gewoon geen enkel netwerk (ontvangst). er is geen enkel streepje voor ontvangst zichtbaar en toestel kan ook geen netwerk vinden. heb een kaartje van alle drie de providers geprobeert. het kaartje werkt wel gewoon in een andere gsm.
Het lijkt me dat dit opgelost moet worden door degenen die het scherm vervangen hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rens-br
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 07:57

rens-br

Admin IN & Moderator Mobile
Verwijderd schreef op vrijdag 04 maart 2016 @ 18:02:
heeft hier soms nog iemand een oplossing? gsm is nog altijd in de winkel, die doen daar echt wel hun best maar hebben ook nog geen oplossing gevonden.
Had je voor de reparatie wel mobiel ontvangst? Want in dat geval heeft het reparatiecentrum iets kapot gemaakt en horen ze dit op te lossen.

Mijn eerste gok zou in ieder geval zijn dat de antenne beschadigd is, dan wel niet aangesloten. Kan ze wel Wifi / NFC / Bluetooth ontvangen of is dit ook niet meer mogelijk?

Is het mogelijk om de pincode te ontgrendelen of wordt de hele simkaart niet herkent?
Pagina: 1