Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Netwerkprinter die ook werkt met Apple.

Pagina: 1
Acties:

Vraag

• Davestaal
  • Registratie: Februari 2016
  • Laatst online: 14-11-2022
Goede dag allemaal,

na het vergelijken van een heleboel printers ben ik er achter gekomen dat het best nog wel een klus is om een printer te vinden die geschikt is voor zowel Apple producten als Windows apparatuur.

Ik heb 1 imac staan met El capitan er op en 1 macbook met OSX 10.9

Ik heb al een heleboel netwerkprinters geprobeerd maar geen een gaf suport voor Apple. (max tot OSX 10.9)

Is er een goede printer/scanner/etc dat WEL werkt met de nieuwste apple OS en ook nog met windows apparatuur.

voel je vrij om te reageren

Met vriendelijke groet,

Dave
...

Alle reacties

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 19-11 19:30

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

Hoezo "ondersteuning"? Ik denk dat je je verslikt in drivers vs. protocollen. Zelfs een simpele HP 1100 LaserJet krijg ik zonder issues (op IP-basis) werkend met Windows 95 tot OSX tot Ubuntu Desktop.

Maar gezien je vraagstelling; zijn er specifieke programma's die je gebruikt op de Apple en/of de Windows die op een hele speciale/eigen manier willen printen?

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

• DexterDee
  • Registratie: November 2004
  • Nu online

DexterDee

I doubt, therefore I might be

Vrijwel alle grote printermerken maken printers die prima werken onder OSX El Capitan. Of het nu Epson, Canon, Samsung of HP is. Printers die expliciet niet werken op OSX zijn op één hand te tellen. Misschien zijn de bijgeleverde drivers niet altijd "gecertificeerd" voor OSX 10.11, maar de drivers zijn vrijwel zonder uitzondering volledig te gebruiken zonder beperkingen. En als er geen driver te vinden is, dan werkt een generieke Postscript / PCL driver op basis van IPP / LPD / HP JetDirect eigenlijk vrijwel altijd.

Klik hier om mij een DM te sturen • 3245 WP op ZW